Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak někdo může být tak zbabělý?

25. 02. 2008
1
41
1579
Autor
Kocour22

Zdroj: MF Dnes, www.idnes.cz, teletext ct, teletext nova... Tuto zprávu jsem si přečetl v mnoha médiich.

V srpnu 2007 v Německu cca 50 Němců, kteří byli vyzbrojeni tyčemi a " bejzbolkami "  zautočilo na 8 neozbrojených Indů. Zbili je tak surově, že museli být odvezeni do nemocnice. Většina zmlácených Indů zůstala v nemocnici několik dnů. Jeden z Indů má trvalé následky. Zhoršený zrak. Podle doktorů se jeho zdravotní stav už nezlepší. Ti útočníci nebyli skinheadi. Jejich útok nebyl objasněn. Jejich výpovědi se rozcházely. Útok byl plánovaný, měli zbraně. Mě až tak nezajímá důvod ( motiv ) jejich útoku, ale tá zbabělost. Jak 50 lidí může zautočit na 8 neozbrojených a bezbraných lidí? Nerozumím té zbabělosti!

41 názorů

Oldjerry
04. 03. 2008
Dát tip
Hovada se najdou všude. I mezi Indama .. Vo tym žádná...

A.H.
04. 03. 2008
Dát tip
Aha, tak já to upřesním. Němci jsou prasata. No, nemečtí házenkáři nejsou jen drsný, až moc to přehánějí. Nikdy jsem proti nim rád nehrál, už jen protože mají nosy vzhůru.

A.H.
03. 03. 2008
Dát tip
souhlasím s Tebou

A.H.
03. 03. 2008
Dát tip
Už obecně se říká, že Nemci jsou paka, především chováním ve společnosti s malými vyjímkami, a to už vůbec nemluvím o sportu, tam jsem to už kolikrát pocítil na vlastní kůži. Němečtí házenkáři, to jsou pěkný prasata

VÍM, ne že si myslím, že tahle agrese dříme skoro v každém z nás a jen čeká na moment kdy se vyvalit... Není to otázka JEN vygumovaných hlav a nějakých blbců, není to otázka JEN intelektu, vzdělání nebo čehokoliv podobnýho. Kdo se pohybuje ve větších skupinách lidí, kdo zažil stresové situace, kdo zažil opíjecí rituály, vesnický bály, mejdany, tlačenici v autobuse, starší třeba vojnu... ten se mnou může (samo nemusí) souhlasit. Kdo nesouhlasí jakoby tvrdil, že většina populace zeměkoule jsou jen vygumovaný hlavy :o))) (hurá třeba do historie příkladů je nepočítaně). S písmákem přímo to možná nesouvisí, ale není písmák a tvorba tady dost odrazem života kolem nás? Pak asi i tyhle věci můžou klidně tady mít místo k diskuzi, i když někteří je radši vidí napsané poeticky, nebo jako povídku, je to stravitelnější... ale je to o tom samém tak proč o tom nediskutovat :o) Faktem je, že je spousta jiných míst kde by se to hodilo probrat spíš než tady, to je FAKT!

to nemáš opravdu jiný starosti, kocoure? Tak to ti závidim.

Petrusha
26. 02. 2008
Dát tip
domin.go ak dobre čítaš použila som vtip a slovo skin ... tj. niečo, čo niekto skomolene a mylne používa, i keď ani houby nevie, čo to vlastne je a slúžilo to len ako príklad nie ako vystihnutie opisovaného javu

Markéta
26. 02. 2008
Dát tip
Honzyk: díky

katugiro
26. 02. 2008
Dát tip
Le Bon. Ale stejně to sem nepatří.

Honzyk
26. 02. 2008
Dát tip
...ja jsem pri Markete...takovejch upozorneni neni nikdy nikde dost...jsou to hovada sileny...mne jen zmlatili, ale mymu kamosovi, kerej tu delal medicinu, vykopli predni zuby, jen ze jsme se zastali na Staromaku asi pred trema lety nejakejch ...nevim...Arabu...? ... ..a ja neberu to ukorne, byt dodneska si pamatuju ty mlaskavy zbytecny rany, ale hledali obet, frustraci zasr......a nasli...svinaci to sou, zamindrakovany, a kdyby pet jich nebylo, sli by po namesto kazdej sam pekne prikrcene....a uz du...* doporucuju knizku, "Psychologii davu", ted jmeno mi z hlavy vylitlo...

StvN
26. 02. 2008
Dát tip
Napiš o tom povídku.

Rajmund
26. 02. 2008
Dát tip
Slabí a bezbranní jsou přítěží státu.

R.P.
25. 02. 2008
Dát tip
taký je dnešný svet. aj kretén dnes staví len na istotu a tých 50 kreténov malo istotu, že ich tých 8 indov nepremôže. za zbabelosťou sa skrýva vypočítavosť. keby sme si mali položiť naozaj dôležitú otázku, museli by sme sa spýtať, prečo to vlastne urobili.

domin.go
25. 02. 2008
Dát tip
petrusha: souhlasím s tebou, ale nepoužívej v tomto významu slovo 'skinhead', protože jsi mimo

j_i_r_i_k
25. 02. 2008
Dát tip
To není o zbabělosti, to je o touze být něčím ve světě, kde vygumované palice budou jen vygumované palice. A přesila v tomto případě poskytuje iluzi vlastní síly. Řešení? Zub za zub, na místě všech padesát zastřelit. Moc drastické? Tak frontální lobotomie. Taky ne? Tak vyjádřit na netu své znechucení, poplácat se s dalšími podobnými po zádech a čekat na další přesilovku... Jenže bečení ovcí vlky nezastraší.

Petrusha
25. 02. 2008
Dát tip
pripomenulo mi to vtip o skinoch, čo napadli mladého roma * nás je 20, tebe ja 20, neni to fifty, fifty?* ja viem, krutý fór ale pozri na to, čím je menej v hlave tým sa to viacej grupuje čím sa to viacej grupuje tým sa to skôr vyhecuje - syndrom fotbalového štadiona kríčíme, kričíme ajhľa ten sa asi nebude brániť, do toho by sme si aj buchnúť mohli, keď sme tak v paráde a masa robí s adrenalínom a vášňami divy a hlavne u ľudí inak sólovo hlavne submisívnymi tí si ani v mase nezačnú s niekým, kto by im dal po hube slaboši

Markéta
25. 02. 2008
Dát tip
pozorovatel: jsem hold taková... :-) ..."heh"

pozorovatel
25. 02. 2008
Dát tip
tyjo až teď si uvědomuju, jak je teletext krásnou transformací zla jako je televize

pozorovatel
25. 02. 2008
Dát tip
ale markéto, já ti jen říkám, že ty nechápeš.. do žádný aktivity tě nenutim, jen se divim, co všechno z toho "vycítíš dobrého"

domin.go
25. 02. 2008
Dát tip
skinheadi jsou doprdele PROTI RASISMU, tak už to konečně pochopte...!!!!!

katugiro
25. 02. 2008
Dát tip
Jen se připojuji k předchozím, tato zpráva nemá s Písmákem nic společného a navíc(!) nevybízí k žádné diskusi. A to jsem, prosím, humanista. Žádám autora o změnu kategorie.

Markéta
25. 02. 2008
Dát tip
pozorovatel: v této události nehodlám dělat žádné konkrétní kroky, nebo snad něco takového padlo? nejspíš jsi mne špatně pochopil...

pozorovatel
25. 02. 2008
Dát tip
nerad ti to, markéto, říkám, ale tahle smutná událost se nás příliš netýká a moc s tim nadělat nemůžem kdyby to aspoň byli češi.. (jako by se to u nás už nestalo) nebo snad s těmi indy tolik soucítíš a hodláš jim pomoci nebo rovnou napravit německé výrostky?:) ani nevim, jak o tak krátkym "článku" diskutovat, když autor ví odpověď sám nebo mám snad nadávat na německo? nevim

satannáš
25. 02. 2008
Dát tip
bylo, jest a bude, lidé jsou nepoučitelní

jako chapu o co ti jde ale treba tady v uk delaj prave nejvetsi sracky indove kazdej den clovek slysi vsude kolem jak nakej patnactiletej kluk nekoho zabil.. ale co k tomu se asi ani nema smysl nejak vyjadrovat stejnak to clovek nevyresi..

pozorovatel
25. 02. 2008
Dát tip
ale jiko, zrovna fotbaloví fanoušci se perou ze sportu a maj i v drtivý většině jasný pravidla viz. Klub rváčů nic ti tak nevyčistí hlavu jako pěkná rvačka s kamarády

papouch
25. 02. 2008
Dát tip
JO !!! :-PPPPPPPPPPPP ;-))

Markéta
25. 02. 2008
Dát tip
papouch: a jak by sis vlastně přestavoval takový tvůj "ideální literární server"? Chceš snad separovat literaturu od života? Co ti z ní zbyde? Chceš tady mít samé akademiky, suše a bezduše žvanící o vývoji básnického obrazu v polovině dvacátého století? :-)

papouch
25. 02. 2008
Dát tip
ajovlastně, nojo, tohle není literární server .. já zapomněl ... tohle je vrba, popelnice lidských výlevů, seznamka, shromaždiště póvlu a deníček ublížených dušiček ... literární server??? Kdepáák, jen to néééé .... :-))) Díky Markéé ;-))))

Markéta
25. 02. 2008
Dát tip
papouch: podobné události mohou mít obrovský vliv na vzepětí lidského ducha a jeho tvůrčího potenciálu, neříkej, že to nechytáš... A co máš vlastně s tou literaturou, jsme na nějakym literárním serveru, nebo co? :-)

Fouckault
25. 02. 2008
Dát tip
je zatím flustrace, vlastní malost.. bohužel toto chování patří k software homo sapiens.

papouch
25. 02. 2008
Dát tip
jakou to má souvislost s literaturou???!

Zlej chleba
25. 02. 2008
Dát tip
tomu se "odborně" říká white trash neboli bílá špína, je to ten typ pitomců,který jsou prostě všude. Neni ani tak strašný,že se to stalo,spíš že se o tom vůbec nemluví a veřejnost to neodsoudila a ani se neprotestovalo v desetitisících na náměstích,jako se kdysi protestovalo třeba na podporu "rebelů" v Český Televizi....

Markéta
25. 02. 2008
Dát tip
jsem ráda, že do tohoto prostoru přijdou diskuze tohoto typu. jsem s povděkem. nehodlám rozumovat, ani já "nerozumím" jejich motivaci, jakkoliv by se dala vysvětlit. tento příspěvek si beru osobně, jako zamyšlení nad lidskou každokroční scestností a zvráceností jednání, myšlení, cítění. stačí se pozorně projít po ulici a narazíš na ni celým svým životem. přesto všechno je tu možnost být jiným, směřovat k opačnému cíli. tato cesta se nabízí nám všem a jsem si jistá, že pro jednotlivce je toto jediný lék, které tyto rány může léčit. díky

janicka17
25. 02. 2008
Dát tip
Taky tomu nerozumím! Ale slyšela jsem, že v Německu jsou útoky na cizince celkem časté. Možná, že některý z nich byl skin a někdo ne. Někdo se jen přidal. Z nudy... Je to hrozný. Takové věci by se neměli stávat nikde!!! A je jedno, kdo na koho zautočí. Je mi z toho smutno.. Smrk...

JiKo
25. 02. 2008
Dát tip
No asi proto že to nebylo 50 němců ale 50 debilů s vygumovanou hlavou... je jedno kde se to stalo... Je to jako se ptát proč se midlej fotbaloví fanoušci

grafo
25. 02. 2008
Dát tip
shit happens

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru