Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zhasni

27. 02. 2008
1
9
918
Autor
G2

Zhasni světla
Co ku mně svítí
Na hřbitovní kvítí
Svítíš si

Po dvanácté
Po třinácté
Po sté poslední hosté odchází


9 názorů

G2
27. 02. 2008
Dát tip
Báseň lze zhudebnit :) Zaroveň se na poezii snažím dívat jako na prostředek, který toho dokáže hodně unést a hodně vyjádřit - třeba i hudbu i matematiku. A můžeš vyzkoušet se vžít do pocitů těch hostů :) Elyon, nemyslím si, že jsou hlúpučké dievča. Jen se bráním proti Tvému komentáři, že v tom nic není. Možná tam není hrůza ani radost, ale mně dělá radost právě ten veselý rytmus a k tomu to docela smutné téma. Resp, mám pocit, že ta kombinace je zajímavá. Tak zkouším psát... :)

Elyon
27. 02. 2008
Dát tip
Prepáč, ale báseň, báseň je pre mňa obraz citov, príbehu, udalostí a musí byť naplnená citmi. Vieš, kde je rytmus? V hudbe. A logika v matematike... čo to má s básňami nepochopím, ale nedaj na mňa. Ja sú malé a hlúpučké dievča :)

G2
27. 02. 2008
Dát tip
Moorgaane, tak snad to Elyon nakonce pochopí a nebude hledat takové pomíjející věci jako je hruza ci radost v mé poezie, ale rytmus a smysl :)

moorgaan
27. 02. 2008
Dát tip
ja snad tady odtud taky nikdy neodejdu.-))

G2
27. 02. 2008
Dát tip
Moorgaane, domnívám se, že právě vůbec neodejdou. Odchází poprvé, podruhé atd. Prostě tam furt sedí, chce se jim spát a tak na barmana křičí: "Zhasni světla Co ku mně svítí Na hřbitovní kvítí Svítíš si" Neodchází, společensky unavení zůstávají...

moorgaan
27. 02. 2008
Dát tip
no dobre,a tak jdou po svych a nebo ne??.-)))

G2
27. 02. 2008
Dát tip
Elyon, ani hruza, ani radost, snazim se si hrat s odklonem od puvodniho zameru, tedy nejak zacit a jinak skoncit. Logicky bych cekal preci "po dvanacte, (po trinacte) HODINE" atd. a ne, ze si hoste 12x, 13x 100x reknou, ze uz pujdou, tedy ze "Po dvanácté, po třinácté, po sté poslední hosté odchází. A zaroven se snazim pracovat s rytmem. Takze hruzu ani radost v tom tentokrat nehledej.

Elyon
27. 02. 2008
Dát tip
chmmm... dobre, prečítala som to. A teraz? žiaden dojem hrôzy ani radosti, proste to na mňa nepôsobí.

moorgaan
27. 02. 2008
Dát tip
pokud odchazeji po svych, je to dobre.-)).../*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru