Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pes nejlepší přítel člověka

02. 03. 2008
0
0
457
Autor
veried
Pes nejlepší přítel člověka Byla jendou jedna rodina bohatá,v té rodině byla máma který bylo 37, táta který mu bylo 37, synovy bylo 11 a nejmladší dceře Nikoli bylo 8 let. Ale Nikolu nikdo nemněl rád a ní její máma z tátou. Ve škole se jí každá posmíval a nikdo ju nemněl rád. Nikola si jednoho dne řekla že uteče. Vzala si baťoh dala si tam oblečený a šla nikam daleko od domova. Šla lesem a tam potkala nějakého pejska pejsek byl hnědý Nikol se pejsku nebojí a šla za ním. Vzala ho do ruky a šla sním, pejsek si jí oblíbil a chodil za ní. Nikola chodila pořád po nějaké cestičce a jednoho dne potkala nějakou paní. Nikol připadala milí a hodná . Paní se jí zeptala. Co tady děláš holčičko a proč nejsi doma? Holčička Nikola jí to všechno řekla. Paní řekla Nikol ať jde za ní dom. A holčička jde a už tam zůstala. A paní si holčičku adoptovala . A nechaly se i toho pejska jak našla Nikol a Byly všichni šťastný a Nikola chodila do školy a nikdo se jí neposmíval .
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru