Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Infekcia

05. 03. 2008
0
0
774
Autor
Ewan
Ja som mu to hovoril!Vykračoval som ras po ulici do obchodu kúpiť chlast, aby som sa mohol večer zepálit na šrot.
Po ceste som rozmýšlal aký alkohol si kúpim but vodku alebo fernet, ale každý dobre vie pričom som skončil.
On tak z obcodu išiel domov a z ulice vidí, že niekto svieti v jeho kuchyni.Pozrel na dome do okna a horela mu kuchyna kokotovy sprostému.Nechal zapatú žehličku.Možno sa pýtate čo je to za kokota čo žehlí veci v kuchyni.Ale je to preto lebo jeho celá rodina sa sústredovala iba v kuchyni.Tam sa hltalo, pozeralo, hádalo každý spučený den dokonca by tam aj srali, ale hajzel mali o poschodie višie, ale poznám aj takých ludí ktorý majú hajzel v kuchyni, alebo v jej tesnéj blískosti.Tak zhorela mi celá kuchynská linka.Samozrejme, že zato mohla jeho suseda ktorú píchal každý druhý den v noci, aby sa jej nemusel pozerať do ksychtu.Nevedel sa zniesť sám zo sebou tak sa išiel ožrať a cestou domou sa potyčkoval ako skurvené prasa.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru