Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Praha a okolí (nejenom)

09. 03. 2008
1
14
1763

14 názorů

hmm... moc dobre nechapu k cemu je dobre sem vkladat cizi basnicku a cizi fotku kvuli odkazu na tvuj guestbook... jako pozvanka na krest maleho kuby to u me neobstoji, ta uz visi od nej v akcich na hlavni strane nu, konej samozrejme podle sveho rozumu, ale dilo to rozhodne neni :-)

palino8
09. 03. 2008
Dát tip
možno by, napriek radosti, pomohla zmena kategórie :)

on u sebe pozvánku má - začínám si tu připadat jako v Jiříkově vidění, co všechno člověku dnes nepřijde divné namísto toho, aby se spolu s druhými radoval /a netýká se to zdaleka jen tohoto okamžiku/

hm, nemohol si to on vložiť pod nickom? Lebo takto to vyznieva dosť divne :/

ber to jako upoutávku, prosím - pod linkem je pozvánka na křest jeho nové knihy

prečo je to od niekoho iného a dávaš to medzi svoju tvorbu? Aj správne čítam, je to od Malého... ??

Sally
09. 03. 2008
Dát tip
... hezká skalka ... Jinak na tohle moc nejsem ... Zní to jako poezie pro cestující, co najdeš v každym upocenym, unavenym a smradlavym metru ...

Janina6
09. 03. 2008
Dát tip
Malému_Kubovi fandím a gratuluju, doufám, že se křest vydaří!

ja nerekla ze nesmis..ale prijde mi to divny to je vsechno..

Jen tak pro radost - a protože smím

proc sem pod svuj nick davas cizi basne?

nemůžu, nejsem autorkou obrázku - mohu to pouze ověřit mohu jedině potvrdit, že autorem verše je Jakub. P. Malý

Doktor Věd
09. 03. 2008
Dát tip
tak to ne, tohleto musí být vystřižené z Burdy 1985, jarmilo můžeš to potvrdit?

StvN
09. 03. 2008
Dát tip
Já nechci prudit, ale odkaz na tvůj soukromý guestbook, nezdá se ti to už trochu moc?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru