Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

S Radarem do Prčic

09. 03. 2008
0
3
773
Autor
G2

Bylo pozdně zimní ráno, když se probudil s myšlenkou udělat něco, co ještě nikdy neudělal. Něco pro sebe, něco pro zdraví.

„Doprčic!“ Klasika - ráno vstanu a…jasně - už jsem tam pár lidí cestou životem poslal, ale sám jsem tam ještě nikdy nebyl. A on taky ne. Zatím.

Internet. Vygůglovat Pochod Praha Prčice bylo otázkou vložení hesla do vyhledávače a pár okamžiků, než se zobrazily všechny různé odkazy na všechny různé stránky. Ta domovská byla snad druhá, třetí, na první místě byl nějaký placený odkaz.

17. května 2008, v 17.30 bude po všem.

Postavil jsem na další čaj a odšoural jsem se zpět k laptopu, u kterého ležel mobil.
„Hey, wuzz up? Long time no hear. What are you doing in mid-May? Would you like to go for a short walk?“

Chvilku jsem ho poslouchal, ale pak jsem ho musel zastavit.
„No Brdy, Prčice. Everybody goes there, why shouldn’t Radar?”

Na druhé straně bylo slyšet jeho smích. Měl podobný smysl pro humor. Pochopil.
„OK, set, I get us two tickets. What are you doing this Saturday?“

Konverzace se ještě chvíli nesla ve směru plánu na sobotní večer v Praze. S Radarem je vždycky sranda a má hodně zajímavý kámoše. Slíbil, že jich pár sebou přitáhne. Už se těším na pokec.


3 názory

G2
29. 03. 2008
Dát tip
dik side. zacal jsem psat kratke povidky a tuto jsem si prevedl do projektum na kter7 si hodlam davat veci moje a myho kamose. To neni o psani, to je o marketingu.

Rabb
10. 03. 2008
Dát tip
:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru