Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fallen David War Fisch - Morte I

16. 03. 2008
1
1
629

Chtěl bych sem uvést opravdového Morteho od mého kamaráda Fallen David War Fischem, jímž jsem se nechal inspirovat. Zdar Rimmy

Viděl jsem to na vlastní oči a proto mohu celou tu prekérní situaci popsat. Fisch přišel v pátek ( jak jinak než poloožralý ) z Mendriku a viditelně tížen osudem usedl ke kompu. Nevím kde se tu půlhodinku toulala jeho mysl, ale poté začal bušit do kláves a plodil -jak jinak než samé nesmysly. No, očividně mu to nešlo ( jak jinak, když nemá po ruce tu ukecanou lítající lebku ). Zamyslel se a po té udělal to nejlepší možné rozhodnutí, které v dané situaci mohl. Otevřel vitrínu a Morte z ní vykašlávaje prach vyletěl. Pánové, viděl jsem na tomhle světě už spoustu podivností, ale s Mortem si žádná z nich nezadá. Představte si lebku – klasickou lidskou lebku – tak přesně to je Morte, s tím drobným rozdílem, že se na rozdíl od ostatních svého druhu může vznášet, levitovat nad zemí, reaguje na okolí, má sluchové a vizuální schopnosti. Jo, a ještě na jednu věc jsem málem zapomněl je strašně, STRAŠNĚ ukecaný. „Kurnik šéfiku ti povim, že by sis měl vobčas v tý almaře vytřít “ prohlásil Morte a aby svá slova potvrdil, vykašlal chuchvalec prachu ( fascinující uvážíme-li, že nemá žádné hlasivky, o plicích snad ani nemluvě ). Morte obkroužil několikrát počítač na kterém Fisch cosi páchal. „Do čeho zas reješ šéfiku ?“ mrknul mu přes rameno „…jéééé, zas ňákej vopruz, hele vyprdni se na to, noc je mladá a vo těch číčách co v ní sou chuděrky samy platí to samý… co ???“ Morte svůdně zamrkal ( dal bych COKOLI za to, kdybych věděl jak to udělal ) „ …co ???…“. Fisch se otočil „hele lebzno, mám tu zadání od Aleca a nevytáhl jsem tě abys mi tu takhle kafral“ prohlásil podnapile. „ Jóóó tak lebzna jo ???“ zacvakal zuby Morte „dyž seš na mě takovejdle se ti na to můžu vyprdnout“ znechuceně pohodil čelistí a několikrát naštvaně obkroužil místnost. „Hele“ začal improvizovat Fisch po té, co si uvědomil Mortovu důležitost pro svou kariéru „dávám ti na vybranou, poradíš – jde se za…“ zaksichtil se, jako by spolkl něco *opravdu* hnusného „číčama, neporadíš a budeš honit…“ Morte pootevřel natěšeně čelist „svý zuby po podleze“ Morteho čelist suše cvakla. „To zní blbě“ odtušil. „Nóó, tak vyklop co tě žere šéfiku“. Fischovi se viditelně ulevilo „Hele mám mu napsat cosi o malých ikonkách a jejich vlivu na lidskou mysl…“ Morte zakoulel očima „Debilové kupředu !“ Fisch se zarazil a nezmohl se na nic, než na suché „???co???“ Morte zacvakal čelistí a vychrlil proud nadávek „ti povidam co to hernajz je ? Takovou kravinu by snad nevymyslel ani sám bůh Debility, ten maník si z tebe utahuje šéfiku – dej na mý slova“ Fisch šokovaně mlčel. „no jóóó, ale dohoda je dohoda“ Morte znechuceně vykašlal ještě trochu prachu „mu tam nakydej něco vo složitosti struktury lidský mysli v kombinaci s odkazem na psychický vylepšení a uspíšení pracovního řádu a zalej to vomáčkou typu – co je malý to je hezký, přidej tam ještě pár ňákejch kravinek a de se – číči čekaj !!!“ Zatímco Fisch bušil do kláves, Morte si krátil dlouhou chvíli vyhazováním své čelisti z pantů a jejím opětovným zachytáváním. Fisch dobušil a úkosem se podíval na znuděného Morteho. „Ty ale pověz mi, za babama pálíš jako divej – nechybí ti tvoje tělo, co se s ním vlastně stalo ?“ Morte se na Fische naštvaně podíval „Já ti nevim náčelníku, ale nemysli si že mi CHYBÍ, protože sem šťastnej s tim jakej sem a nepotřebuju tvý přiblblý rozumování a trapný poznámky jasný ?“ Fisch se uchechtl „Jasný, no tak pohni kostrou“. Byl vám to zajímavý pohled – lebka a ryba odcházející do noci za zvuků litanie kledeb…

1 názor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru