Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fallen David War Fisch - Morte III

16. 03. 2008
1
2
621

Další pokračování Morteho.

Morte se nepřestával šklebit. „Co to na mě kurnik zas šiješ náčelníku ???“ Aniž by čekal na Fischovu odpověď zacvakal zuby a znechuceně ještě jednou přelétl očima text na monitoru. „Hernajz náčelníku, tomu manikovi asi někdo vyplách mozek klystýrem…“ Morte naštvaně vyhodil čelist z pantů, ale tentokrát ji v rámci své naštvanosti nedokázal včas zachytit a tak dopadla s lehkým cvaknutím na zem. „Hůůáh hu mu hu !“ reagoval Morte „hu tu hůůíh huk hudůjut ?“ snažil se cosi sdělit Fischovi zatímco se marně snažil zachytit čelist na podlaze. Fisch jeho snažení sledoval s cynickým úsměvem. Morte vypadal v tomto zoufalém okamžiku jako malé koťátko, které sice dostalo myš do kouta, ale absolutně netuší co s ní má dělat. „Ukaž“ řekl Fisch po chvíli, chytil Morteho i čelist a s lehounkým křupnutím mu jí zasadil zpět. Morte s ní několikrát lehounce pohodil, aby se ujistil že drží dobře. „Huh, díky náčelníku – to bylo fak hnusný. BAVILO TĚ NA MĚ ČUČET TY IMBECILNÍ IDIOTSKEJ IMPOTENTE ??? BYLS VYTLEMENEJ JAK AKVÁRKO TY DEBILNÍ…“ Mortemu pomalu docházel dech „…debilní… „ nestává se často, aby Mortemu docházely nadávky, ale zdá se, že jsme zrovna na jeden případ narazili „… DEBILNÍ RYBO !!!“ dorazil konečně svou nadávku Morte. „ No jo, …“ klidnil Morteho Fisch „…pomohl jsem ti a navíc tu máme závažnější věci k řešení“ odtušil. „Hmmmf !“ odfrkl si Morte a než se uklidnil, ještě několikrát obkroužil počítač. „ Takže ňákej břiblblej idiotek s IQ jak sklenička vody si tu jako hraje na MĚ JO ???!!!“ Morte byl stále v ráži „ Ti řikám náčelníku, je mi putna dyž ty stupidi rejou do tebe, netankuje mě ani slovo co plkaj, pokud nerejou do *MĚ* !!!“ Morte zakoulel očima a posléze mocně zacvakal zuby. Fisch si potichu zameditoval, že by si je s Mortem klidně vyměnil – pokud možno oboje. Morte zamyšleně plul místností a chvilku bylo takové ticho, že bylo slyšet jak se v něm protáčejí mozkové závity. Pak se Morte naráz zastavil a usmál se jako děcko, které dostalo sadu pro malého popravčího. „Ten manik zkouší vojet plamenomet náčelníku.“ prohlásil Morte a opět začal pohazovat čelistí. „Mohl bys mu třeba vynadat…“ prohlásil nesměle Fisch „… to ti jde dobře.“ Morte se na Fische znechuceně podíval „Co ??? Seš snad blbější než kus šutru, anebo seš snad sám bůh Debility ???“ zpražil Fische „Je fakt, že dyž se do někoho pustim, vynadám mu tak, že by se červenala i židle v úchyláckým pornošopu, ale to by nebylo vončo !“ zachechtal se Morte. „Poď sem ať ten manik co furt zveřejňuje naše rozhovory slyší hovňajz.“ Fisch a Morte spolu odešli do vedlejší místnosti, kde ještě dlouho kuli pikle proti Mortemu-plagiátorovi. Chtěli byste slyšet víc ? Já taky, ale přes ty dveře jsem je moc neslyšel…

2 názory

Blábol.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru