Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nic originálního

19. 03. 2008
3
6
1159
Autor
RealPedro

   K vrcholu kopce se prodírá nízkým porostem osamělá postava, tlačící jakousi obludnost směrem vzhůru.

,,Promiň, na začátku si byl docela fajn..."

Na chviličku se zastavuje a opírá se o stroj. Večerní vzduch prořízne unavený vzdech.

 

,,...ale pak si se asi snažil udělat dojem..."

 

Funění se ozývá dál a dál a silueta tohoto prapodivného návštěvníka se začíná blížit k okraji rokle.

 

,,...a, nezlob se, ale vypadalo to docela trapně..."

Osoba přistoupí k okraji rokle a dlouze se podívá dolů. Nic neříká.

 

,,...a já namachrovanýho frajírka s mašinou nepotřebuju."

,,Kurvadrát," praví a s těmito slovy shodí motorku dolů. Ozve se mohutný rachot lámaného, ohýbaného a všelijak podobně znásilňovaného kovu.

Postava chvíli čeká na efektivní výbuch ve stylu amerického akčního filmu s rozpočtem půl milionu dolarů, a když jí po několika okamžicích dojde,

že tohle nebude ta pravá chvíle pro velké ,,BUM", tak zklamaně, přesto však s jistým zadostiučiněním nechá vylétnout do ticha: ,,A máš to!"


6 názorů

Bety888
16. 04. 2008
Dát tip
To mi přijde na tebe trošku slabší... Ale jo, tip jo... :)

ThatGuy
25. 03. 2008
Dát tip
no i beckovy USA filmy uz sou trochu drazsi, nicmene jo..to beru..

RealPedro
20. 03. 2008
Dát tip
ano, schválně málo... nevšim sis, jak v béčkových akčních filmech všechno bouchá? i dřevěný stavby, popřípadě prázdný plechový sudy?

ThatGuy
20. 03. 2008
Dát tip
na tip ne.. motorka neni moc poeticka a nicim jinym nez poetikou by to asi nezabodovalo.. a pul milionu? to je schvalne malo? nechapu i kdyz je to mozna moje chyba.. ale spatny to taky neni

RealPedro
20. 03. 2008
Dát tip
Díky :)

Santi€
19. 03. 2008
Dát tip
ale na tip ano

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru