Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pravda nikomu

20. 03. 2008
21
34
2573

I pohádky mají smutné konce... A nejsou proto pohádky? A čí smutek není spravedlivý. A kdo je soudce neviny?



slova svornosti

odevzdaná do prázdna

nejistě…

 

jen zachytit se ve Tvém světě

jen proletět Tvým bludným snem

aspoň chvíli

ten pokorný okamžik

strávit pod Tvou sítí

bez Tebe

 

 

 

slova ortelu

vyřčená a bez ostychu

tenkrát…

 

jen ze slz postavit si hráz

a v moři maják zapomnění

a svou loď ukormidlovat

dokud...

a co se změní?

 

 

slova naděje

kajícně šeptaná

naposled


 


34 názorů

Jakubisko
22. 06. 2012
Dát tip
Sakra, do prdele...tahle se zařízla úplně přesně..."pod tvou sítí, bez tebe"...jen namátkou...ale jinak...úplně všechno...já nemám slov Maruško. Už čtyři roky předem jsi dokázala přesně vystihnout všechny moje dnešní pocity...T+O jednoznačně!

velmi pěkné, zdraví tě flegy

slivaka
18. 07. 2009
Dát tip
*tip..láska umí hold obojí...bolet..ale i nesmírně šťastnit..

Verunka: Děkuji Ti... moc mě to těší... opravdu Chareas: To já tobě :)

Chareas
18. 10. 2008
Dát tip
S hlesnutím... krásné, díky! *

Veronika: Děkuji...Tobě také Vlastina: Krásná jsou Tvá slova. Usmátý_autor: Tož, když říkáš...tak se tomu nebudu bránit. Ježková: Never mind, next time.

Ježková
01. 05. 2008
Dát tip
Tak ta mě nezaujala. Na to, o čem má zjevně vypovídat, mi přijde až moc promyšlená, citově umělá a vyumělkovaná. Jistě se povedená místa najdou /například slibný začátek a smutný závěr/, ale pro mě dnes nepřevažují.

veľmi príjemné čítanie :) dobrú atmošku si tomu dala :)

Krásné.......dojemné......

Tváááá..pardon :)

A já zas ty Tvé... :)

Anyz
23. 03. 2008
Dát tip
jen zachytit se ve Tvém světě jen proletět Tvým bludným snem aspoň chvíli ... mam rada tva slova moc*

Nickyx
23. 03. 2008
Dát tip
ano...matematika se nemyli - přátelství je vrcholem lásky, obrácená věta platí...N*

Veronika: Děkuji moc :) Nickyx: No...dlouhodobý vztah mezi mnou a svými přátely...nejedná se o výjev z milostného života...i když je to možná záměrně k tomu přiblížené... no...asi tak :)Děkuji i Tobě.

Nickyx
22. 03. 2008
Dát tip
depka nebo dlouhodobejsi stav?...kazdopadne pusobive a myslim ze dokazu porozumet, coz je zpusobeno vhodnym vyberem slov..srdcem.....*

avox
21. 03. 2008
Dát tip
Jak jsem řekla - jde o to, v čem spatřuješ to štěstí :-))nebudu ti to rozmlouvat, každý má právo na svůj názor a čas ukáže, jak je to doopravdy...

Bossi: V pohodě...ráda jsem si početla :)) Háber: Už došumněla...ale díky :)

Háber
21. 03. 2008
Dát tip
smuTne šumí*

Bossman
21. 03. 2008
Dát tip
A at nejsme u ty lasky, tak si vem priklad treba z boxu. Vzdycky jeden vyhraje. Ten kdo vyhraje bude stastny, ale ten kdo prohraje bude nestastny z prohry. A vzdas ten zapas jenom proto, ze je mozne, ze ten druhy bude nestastny?? Ne, ve chvili kdyz uz stojis v ringu a busite do sebe pesti, tak chces zustat na nohou co nejdyl a budes se prat o viteztvi:)) A tech prikladu jsou miliony:))) Promin Hlasku za tolik textu pod tvim dilkem:)))

Bossman
21. 03. 2008
Dát tip
Avox, tech prikladu je hrozne moc. Vem si treba priklad ze zivota, kdy jednu osobu miluji dva kamaradi, ale ona jenom jednu z nich. Bude stastna s tim koho miluje a toho si vybere, ale tim udela nestastneho toho druheho. A je to spatne?? Udela stastnym sebe a toho koho miluje, ale ten treti bude znicenej.. Podle me je to normalni a je to dobre. Nebo kdyz je par a jeden z nich se zamiluje do nekoho jineho. S tim kym doposud byl je nestastny, protoze uz ho nemiluje, ale nechce mu ublizit. Ale citi ze bude stastny s tou druhou osobou. Tak co nakonec udela?? Pujde za tim, koho miluje. Tim udela stastnym sebe, ale nestastnym toho skym doposud byl... A vem si to.. je to spatne?? Vzij se do obou roli:)))

avox
21. 03. 2008
Dát tip
Nevěřím, Bossmane. Jak bych mohla být šťastna, s vědomím, že druhého jsem učinila nešťastným? To je podivná filozofie, omlouvající sobectví. Asi záleží na tom, v čem spatřuješ své štěstí?

Děkuji vám, moji milí :)

Děkuji vám, moji milí :)

Honzyk
21. 03. 2008
Dát tip
---**

Bossman
21. 03. 2008
Dát tip
Hodne casto, kdyz je jednoho udelame stastnym, nebo samy jsme stastni, udelame tim jineho nestastneho. Neexistuje spravedlnost pro vsechny.. Co je dobry konec pro jednoho, muze znamenat spatny pro druheho.. Zalezi jen na jake strane stojime..

avox
21. 03. 2008
Dát tip
Tolik smutku, až zoufalství... Víc je pohádek se šťastným koncem, určitě takovou časem najdeš, možná už zítra... */

Smíšek:-)
21. 03. 2008
Dát tip
úúú

Oldjerry
21. 03. 2008
Dát tip
Vše se řítí do prohlubně tmavého... bude zas líp. Na cestu k tomu lípovi *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru