Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hudba čaje..

Výběr:
25. 06. 2001
12
0
4122
Autor
AZALIN

Píšu zrovinka do počítače.. do Písmáčka... ale musím rychle, než ve mně dozní inspirace... čím? No přece Okvětními lístky cest.. :-)) Jo a díky, sestřičko! Za všechno!!! :-)))))))*****

Bylo ticho.

Úplný ticho.

Ani ptáci nebyli slyšet.

Prostě vůbec nic.

TICHO

Vzal jsem konvičku s právě uvařeným čajem

a začal jsem ji pomalu, pomaličku

naklánět nad šálek............

 

Zkuste to někdy!
Ale musí být ticho.

Úplný ticho.

Aby ani ptáci nebyli slyšet.

Prostě vůbec nic.

TICHO

 

Začal jsem nalívat čaj

a bylo slyšet bublání vody

dopadající do šálku.

 

Ale to ještě nebyla ONA.

Teprve za chvilku,

až se šálek trošku naplnil,

až už voda nedopadala na úplný dno,

když se čaj začal vracet zase do čaje...

 

...... jenom jemnej neviditelnej proud dopadal na dno....

až na to úplný dno.......

 

A teprve potom.....

jsem ji uslyšel...........

 

HUDBU

HUDBU ČAJE

 

Nejkrásnější hudba, jakou jsem kdy slyšel.

Trvala jenom chviličku a pak bylo zase TICHO.

 

Ale v té chviličce byla VĚČNOST.

A už ve mně zůstala.

 


Markéta
02. 07. 2003
Dát tip
Sahá přímo ke kořenům... :-)

Sly
15. 04. 2002
Dát tip
ve výklenku čajového koutku u mě doma je takový jednodochý tenkostěný šálek z porcelánu. Vždy když je do půli zaplněn, vydává nádherný mizející zvonivý tón. Je to ONO... Díky azi...

Dave_Zw
25. 03. 2002
Dát tip
Nádhera, posvátná věčnost, to tam bylo. Moc líbilo!

Čajke
22. 03. 2002
Dát tip
výborný...taky jsem zaslechl...***** ***** ***** c(_) a klub:)

Vojtek
28. 06. 2001
Dát tip
Já prostě nemůžu za to že piju kafe, no.... :-)))))))))

lubi
27. 06. 2001
Dát tip
Ach, všetci ťa vítajú späť, Azalin, a ja ťa ešte len spoznávam, ale spevajúcim čajom a stromom, ktorý len tak stál, si sa už vo mne pekne usadil... ak dovolíš, prečitam si ťa aj pred tvojím návratom... A ozaj, ľudkovia Písmáčkovia, je medzi vami tak krásne, chápem. že sa máte navzájom veľmi radi, pretože aj ja vás všetkých mám rada... :)

:o) Tak to je moja správička zbytočná. Ja to všetko čítam v jeden deň :o))))). To je dobre Azi :o)))).

Falka
27. 06. 2001
Dát tip
lubi... :o)


AZALIN
27. 06. 2001
Dát tip
lubi: Vítej.... a to víš, že dovolím... :-)))))))))))))

Falka
26. 06. 2001
Dát tip
...když se čaj začal vracet zase do čaje... Tam to všechno je... o té hudbě uvnitř... a o vracení... nejde odejít... jak můžeš odejít, když není cest...? :o) Mám radost... :o) Víš, já sice čekala, že Azalin fakt odejde, ale že přibude prostě jiný oranžový nick... ale tohle je mnohem lepší... už jsem si nějak zykla skládat písmenka do znaku "Azííí"... ☼

Krel
26. 06. 2001
Dát tip
nádhera!!

Jákob
26. 06. 2001
Dát tip
:o)

šálinka
26. 06. 2001
Dát tip
když dovolíš, vezmu si ji s sebou............... bráško :-))))))))))))

šálinka
26. 06. 2001
Dát tip
děkuju :-)))))

alina
26. 06. 2001
Dát tip
:o)))))))))))))))))))))))))))))))))))) jůůůůůůů *o*

Mahoney
26. 06. 2001
Dát tip
jéééé tak brzy jsem tě zpátky nečekal... tohle byl vážně nejrychlejší comeback v historii :-))))) rád tě vidim :-)))))))))))))))

AZALIN
25. 06. 2001
Dát tip
Ehmmm... jo, možná sem tady psal něco o odcházení a tak... A ne, nebyly to jenom planý slova... vážně sem odešel.. Ale už sem se vrátil! :-) A něco se změnilo... něco je jinak než předtím.. ale možná... možná to tak vždycky bylo.. jenom jsem si to neuvědomoval.... MVMR!!! :-)))))

Wopi
25. 06. 2001
Dát tip
:o)) lze vůbec odejít???

AZALIN
25. 06. 2001
Dát tip
Wopi: Ne, myslím, že ne... od Písmáčků určitě ne.... ;-)))))))))))))) Uáááááááá, já mám takovou radost... :-)))))))))

AZALIN
25. 06. 2001
Dát tip
Ale je fakt, že tak rychle sem teda ten comeback neplánoval, cheche... ;-))))))))))))

Wopi
25. 06. 2001
Dát tip
My taky, bráško :o)))))))) Hudba čaje.......................... jupííííííííí! ~☼~

Wopi
25. 06. 2001
Dát tip
To jsem odpovídal na to, že nejde odejít :o)))))))))

Wopi
25. 06. 2001
Dát tip
Teda myslim na tu radost.... rozumíš, viď :o))))))))))))))))))))))

člobrda
25. 06. 2001
Dát tip
diky....

Kastel
25. 06. 2001
Dát tip
Jdu si udělat "čaj" - protože není "čaj" jako čaj. K tématu - už jsem chtěl dělat auditko na téma závislosti na Písmákovi, že by se rýsovalo tady ?

Petula
25. 06. 2001
Dát tip
:-) Čaj o Písmákovi... Že?

░▒▓-_-▓▒░


Šílená
25. 06. 2001
Dát tip
:o)))))))nemůžu než se smát..brááááááškooooo:o))))))))))))))))))))!! myslim že ti rozumim...teď nemyslím té básničce...myslím tvému návratu:o))) (tu výšku si nabral až neuvěřitelně rychle!!!:o) a samozřejmě...nemůžu než si jít poslechnout to ticho rozvíjejících se lístečků na dně hudby.... ☼♥!!!

Wiki
25. 06. 2001
Dát tip
Šílka Ti rozumí Azi, já možná taky, a Ty si taky rozumíš ? :o)) je to bezva, že jsi zpátky.......ůjá jsem Ti na to nalítla, že odejdeš, i když ....... Kastel : i Ty jsi tady a víš, že kdo sem jednou o p r a v d u zapad , těžko písmáčky opustí ??? Takový společenství hned tak někde nenajdeš..........

Cody
25. 06. 2001
Dát tip
*********!

Diana
25. 06. 2001
Dát tip
To je dobře. Tip za čaj i comeback.

AZALIN
25. 06. 2001
Dát tip
:-)))))))))))))))))))))) Dííííííííííííííííííííííííííky vám všem... A hele Šílená sestřičko, právě tady poslouchám tvoje mantry... mmmmmmm..... úplně nejlepší je to úúúúplně potmě, se sluchátkama..... když se blíží půlnoční hodina...... mmmmmmmmmmmmm.......... HUDBA ČAJE je jenom o maloučko lepší.... a TICHO..... to je lepší sice o hodně, ale to už je trošku jiná kategorie... ;-))))))))))) Wikoušku, tobě moc díky za podporu!!!!!! MTMR!!!!! :-))))))))) Samozřejmě i Wopimu, ale to se rozumí samo sebou.... ;-))))))))) A jestli si rozumim..... to nevim... úplně ještě asi ne... ale to přííííde... :-)))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru