Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Padlý anjel

22. 03. 2008
0
7
786
Autor
Damnation
Čierny anjel nezávislý od nikoho,
anarchistický znak vrytý do kože,
v ten deň som bola absolútne mimo,
odpusť mi ten deň, Bože!

Láska, čo dovtedy znamenala iba slovo,
tá si ma našla,
ten deň začal sa novo,
nevedela som odkiaľ prišla.

Zrazu sme boli dvaja,
čiernymi milencami na lavičke v parku,
ja cítila som sa znova,
že na svete nenájdeš takú, ako som ja.

Kladiem si však otázku,
či šťastie nemá hraníc,
či znova neupadnem do spánku
a neucítim už nič.

7 názorů

PARDOOOON! Blbej odkaz:))) OPRAVA

Tak to vyjadřuj do šuplíku, a přečti si to za půl roku. Pak teprv poznáš, jak zhruba to působí na nezaujatého čtenáře (nápověda: jako citový ekzémek - poučení tady.)

Damnation
22. 03. 2008
Dát tip
Váž si sám seba :) a váž si aj ostatných :P joo... diky za radu :) už brdííím :) ja len som mala toho veľa na srdci :) a píšem o tom, čo cítim, čiže ak som zmorená láskou tak to vyjadrím :) pekný dník :)

(Tak už pět děl. Brzdi!"

Tak to budu smířlivý, a jednak poradím nefrkat sem čtyři díla najednou (připravíš se o čtenost) a jednak pokusit se vyhnout vazlámajícím tématům typu láska (ta jdou nekýčovitě zpracovat až po dosažení jisté řemeslné zručnosti). ...jsem dneska tak hodnej, že si pomalu přestávám sám sebe vážit :)))

Damnation
22. 03. 2008
Dát tip
noo..ja som tu prvý krát a nestihla som si preštudovať obľúbenosť názvov diel... ale tak dík no :)

Gratuluji k milióntému padlému andělovi na tomto serveru...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru