Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Padající hvězda

24. 03. 2008
2
3
456
Autor
pestas

    Je vlahá letní noc a já ležím na vonící louce a oddávám se všelijakým myšlenkám. Pozoruji hvězdy, když tu zahlédnu jednu, jak rychle padá. Je to jen kratinký okamžik, ale já mám pocit, že trvá věčnost. Pohlcuje mě, cítím se, jako bych se vznášela... Přibližuji se k těm perličkám na obloze a jsem naplněna štěstím. Přesto mi po tvářích stékají horké slzy. Jsem zmatená...

    Začínám více přemýšlet o vých pocitech a v tu chvíli ztrácím schopnost létat. Zase ležím na louce a vím, že ta padající hvězda byla životem, který vyhasl. Ten člověk pro mě hodně znamenal – proto ty slzy. Ale proč pocit štěstí? Snad je tím, že se již dlouho trápil a věčný spánek byl pro něj vysvobozením. Ta cesta ke hvězdám mi měla ukázat, že je nyní po dlouhé době šťastný i on – je volný! Přestávám plakat a loučím se s hvězdami i s Ním...

Sbohem...


3 názory

Háber
24. 03. 2008
Dát tip
*

Winter
24. 03. 2008
Dát tip
Ach jo, lidi proč pořád věci, které lze říct třemi větami obalujete spoustou "ušlechtilého" balastu?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru