Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Obraz

25. 03. 2008
0
7
684
Autor
G2
[Zvuk se rozléhá po prázdné prostorné místnosti s parketovou podlahou, stěny jsou bílé. Muž v saku ukazuje staršímu páru na zeď]
Muž v saku: "A zde jsou poslední dva obrazy."
[dramaticky strhává bílé prostěradlo o objevují se dva obrazy, 140x200cm]
Muž v saku: "Zde malíř namaloval psa a zde [ukáže na druhý obraz], zde pes namaloval malíře."
Můž: "A kolik stojí?"
Muž v saku: "Který, ten psa?" [ukazuje na druhý obraz]
Muž: "Ne ten co namaloval pes, ale ten S TÍM psem."
Muž v saku: "Aha. 100.000 korun."
Muž: "Aha. A ten druhý, ten s tím...malířem?"
Muž v saku: "Také 100.000 korun."
Žena: "Ježiši, když oba stojí stejně, proč se manžela ptáte, kolik který stojí?"
Muž v saku: "Váš manžel se ptal mě."
Muž: "Já jsem se ptal, kolik stojí, Vy jste se mě ptal, který myslím."
Muž v saku: "Promiňte, já jsem si nebyl jist, zda máte zájem o oba, když jste se zeptal "A kolik stojí" tak jsem se na jeden z nich zeptal. Tak o který z nich máte tedy zájem?"
[Žena se naklání k manželovi a šeptá, už trochu nervózně.]
Žena: "Prosím Tě, vem oba a dem - nebo se z toho galeristy zblázním."

7 názorů

G2
26. 03. 2008
Dát tip
parmenides - dík za názor. budu se snažit víc. G2

G2
25. 03. 2008
Dát tip
To o opicích jsem někde zaslechl, to je pravda, asi jsem to měl v podvědomí, v tom to originální není. [oprava: To myslím, že se MNĚ povedlo, takže si nemyslím, že je to málo...]

G2
25. 03. 2008
Dát tip
Máš pravdu, je to celé absurdní. Byl to jen můj pokus o minimalsmus a absurditu. Situace i jazyka. Otázky do diskuze, fakta: 1) 100.000 Kč je dost za jeden obraz 2) Obraz od psa by mel byt drazsi ci levnejsi? 3) Koho to asi napadlo, nechat psa namalovat svuj obraz? 4) Nakoupil starsi par vsechny obrazy? (Muž v saku: "A zde jsou poslední dva obrazy.") 5) Žena se ptá galeristy, proč se ptá, kolik stojí, přitom to ví jen galerista, tak proč se ona ptá? (Žena: "Ježiši, když oba stojí stejně, proč se manžela ptáte, kolik který stojí?") 6) Otázka "KOLIK STOJI" mohla byt mirena na oba obrazy, a protoze galerista chtel vse prodat, tak nastavil stejnou cenu a pak se jeste zeptal na ten obraz psa...o ktery by logicky nikdo nemel mit zajem...ale kdyz tam visi oba a za stejnou cenu, tak asi na tom neco bude, ne? 7) nakonec je tedy vmanipulován manželkou a galeristou ke koupi obou obrazů, aby už o tom nemuseli mluvil (vrať se k bodu (2)). Zaplatil tedy o 100.000 navíc, jen za ten nápad malíře a galeristy - vtip je v nastavení ceny a pak zrcadlového obrazu (jednou pes, jednou malíř na obraze se navzájem nakreslili - nápad to byl malířův) Tak co jsem se snažil vyjádřit? Jen celou absurdnost situace. To myslím, že se mě povedlo, takže si nemyslím, že je to málo... V úhrnu tedy celkem málo?

G2
25. 03. 2008
Dát tip
Né, kamarád je docela slušný malíř, tak mě to napadlo, jak to může někdy absurdně dopadnout..on se docela nasmál, protože pochopil, že si z něj dělám srandu...no a obraz od psa - za stejnou cenu? Možná by mohl být i dražší...ad absurdum. G2

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru