Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vanity *3*

26. 03. 2008
0
0
374
Autor
Vanity

Opatrně mi z krku shrne vlasy a maximálně něžně mě políbí špičáky a začne sát.

Cítím ostrou bolest, ale jedinou svou krvinkou si nepřeji, aby přestal.

Mám pocit, že ztrácím vědomí, ale v tom okamžiku přestane.

Po ústech mu stéká říčka mé krve. Svým dlouhým a ostrým nehtem si přejede po hrudi, kde se objeví krvavá rána.

"Saj!" zavelí a já saju, saju a saju. Tak moc mi to chutná, že nedokážu přestat. Musí mě odstrčit.

"Miluji tě, teď jsi mou nevěstou!" řekne zvučně.

Nevím, kdy mě oblékl a bylo mi to jedno. Rozevřel svůj plášť, a schoval mě pod něj - pevně jsem se ho chytla a vzlétli jsme - vstříc hvězdám a měsíci, který byl právě v úplňku...

Myslím, že jsem omdlela, protože jsem se probrala až ve veliké postely s nebesy, přikryta rudými hedvábnými povlaky.

Bylo to tak krásné. Pokoj - nebo snad komnata? byla temná, avšak tu svítilo mnoho svíček, které byly v obrovských svícnech. Chvíli jsem poslouchala jejich uklidňující pleskot.

Uvnitř jsem cítila blažený mír. Zjistila jsem, že mám na sobě korzet a širokou sukni v barvě červeného vína. Má bělostná pleť v tomto kontrastu vypadala krásně.

Najednou cítím, že mě někdo pozoruje. Opatrně otočím hlavou doleva - k obrovskému gotickému oknu. Ano, stojí tam. Sám Drákula!

"Jak se ti spalo, drahá?"

"Měla jsem divné sny. Zdálo se mi, že jsem pila krev." On se usměje.

"Mám hlad, ale nějak nemůžu přijít na co. Chce se mi zvracet, když si vzpomenu na chléb, ale přesto mám šílený hlad," pokračuji.

"Miláčku, za chvíli jsem tu." A opravdu netrvá to ani minutu a vrátí se, vlečíc s sebou nahé tělo dívky.

Hladově pozoruji její krk. Hodí ji ke mně do postele. Něžně pohladím její ňadro. Dívá se vyděšeně, ale když jí začnu laskat mezi nohama, její oči se zastřou a ona začne vzdychat. To mě vzruší a vyzvu jí, aby mě svlékla. Bez váhání to udělá a začne se mě také ostýchavě dotýkat.

Všimnu si, že i Drákula je svlečen a jeho penis trčí jako stožár.

S dívkou se začneme líbat a ona mě dole laská a zasouvá do mě prsty.

Vzdycháme a obě šílíme touhou. Nyní netoužím po její krvi, ale po uspokojení.

On už to nevydrží a zezadu do mě drsně vstoupí. Ona si přede mne lehne a široce rozkročí nohy a já jí začnu lízat.

Všichni tři vyvrcholíme najednou.

To bylo naše první a zároveň poslední drsné milování mezi mnou a Drákulou. Tisícerá další plnila ještě také jiný účel, než splynutí těl - splynutí duší.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru