Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

S noblesou

28. 03. 2008
8
33
2167
Dotýkal se mě trnu z toho celá dvakrát třikrát mě opíchal měl jemné ruce noblesně to dělal záměrně znova k sobě si mě zval zůstala po něm ve mně černá díra však nebolí zas přijdu přísahám ten zub se mě už tolik naužíral! korunko bílá - co za tebe dám?

33 názorů

neviem... tu je snaha spojiť tvrdé slová s jemnými a pre mňa to nevyznelo dobre :/

neinformovaný jsem byl já...spíš nedovtipný...klidně pijte dál, nic se neděje :o) hasiči už jsou na cestě...

a co my neinformovaní??? :))))))))

už mi bylo poštovně vysvětleno...doufám :o) takže úsměv, a mávat...(znáte Madagascar?)

mylu, pozor! já říkám, když se mi nelíbí obsah tvých komentářů pod mým dílem ty kritizuješ dílo je v tom rozdíl! a vůbec, koukej se sebrat a přijet do chotěboře, přijdeš na jiné myšlenky a fóbie z virtuality bude fuč :))))))))

když už jsi nakousla černýho petra...tak do pošty, abych nevypadal jako že nechápu :o) (taky že ne!!!)

Marcela.K.
28. 03. 2008
Dát tip
No jo...alfík, tys tu chyběl :-)Tobě to nevysvětlím...já nečetla ty komenty, jen komentuju báseň...

a co je černý petr? mám o něj stát? o co se hraje?

Marcela.K.
28. 03. 2008
Dát tip
Tohle se zase nějak nelíbí mně, asi, že rozdáváš všem čtenářům Černého Petra...nevím...

takže beru tmavší sako...hmm...motýla chytím cestou...

kremace prasete!!!! já z tebe pojdu :)))))))

když už beru ten gril...:o)

hahahahahahahahahahahaha :))))))))))))))) - to je nápad!!!!!!!!!!!!!!!!

nechcete se pozabíjet už dneska, aby zítra byl klid na funus?

Jen počkej!!

a bude hůř!!!!!! potvoro!!!! :)))))))

MÁM, ale nemůžu ho prozradit, Moo by mi ho ukradla, už tak mě uřknulula a zaklela...zítra by to bylo na nože!

to ona je vtipná co ji znám - až smrtelně sem tam :)))))))))))

Janina6
28. 03. 2008
Dát tip
Kurňa, Jarmi (Marš), ty jsi poslední dobou nějak moc veselá a vtipná :-)) Ne, že bych ti to nepřála... Máš na to nějakej recept?

Vy dím, že psací maratón máte už dnes, tak kam chcete zítra jet? Vemte si liže, já asi zůstanu doma a to víno vy pyju sama...

Janina6
28. 03. 2008
Dát tip
Já mám zubařku... :-(

Mně to dělal dneska na křesle, ani mě neopíchal, prý mám přijít zas... bylas tam přede mnou nebo až po mně?

jani: Jupííííí, tak se mi to povedlo!!!! díky za upřímnost - udělalas mi nesmírnou radost :)))))))))))))))))))))) hahhahahahhahahhaha!!! :)))))))))))))

avox
28. 03. 2008
Dát tip
no toto... a ještě platit, ůůůůů! :-)) */ jen snad do blbůstek...

Janina6
28. 03. 2008
Dát tip
:-))) ježišmarja, tys mě vyděsila. Tři sloky přemýšlím, jak ti jemně napsat, že až takhle snad ne... :-))))*

Háber
28. 03. 2008
Dát tip
hehe*

máš rezervy :o)

moor: zítra mi to vysvětlíš, ano?


si piš, že

moorgaan
28. 03. 2008
Dát tip
chces byt kralovna,tak pocitej, ze kazda koruna neco stoji....nekdy i svobodu a zivotni lasku /**

smyslné dvojsmysly...:o) přemýšlím někdy, jestli i nadáváš veršovaně :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru