Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Synchron vášeň

28. 03. 2008
0
3
1553
Autor
Budliky

dnes kratší...

Mívám rty máčené od jedu.

Kam slepý nejdál odjedu?

Zmítám se v prostorách u ledu,

slepými střežen v dohledu

poraněn trny pohledu,

kde slovem prosím k ohledu.


3 názory

Honzyk
29. 03. 2008
Dát tip
:)))nene, zrejme jsem napsal nesrozumitelne , promin : nekteri Romove maji velke problemy se slovosledem, spis na nej kaslou....a "kde slovem prosim k ohledu" mi je pripomnelo, jinak tento radek archaicky "vypada"... ...a ja nesejm velkej kritik:DD, porad tady dokola poudam, ze tezko nekdo muze byti autorem i kritikem v jedne osobe : vime, jak dopadli recenzenti, pokusivsi se napr. o scenar...a naopak: neznam snad spisovatele(lepe nevzpomenu si, protoze, myslim, vyjimka), ktery napsal by fundovanou kritiku...podle meho dve strany barikady...ale halt nejaky "system" tu zrejme....a muzeme se pak bavit o tom proc, zaveden byt zrejme musi... ...ono /du du du du / na konci mi pripada, jako kdyz boucha(treba vezen, bubenik(aby se co nejlip "vesel" do rytmu : znam takovyho:D,) hlavou do zdi a , domnivam se...(!), ze textu nedodava one, zrejme chtene, duraznosti a kompaktnosti, ba naopak, ze do slov vnasi svou pravidelnosti paradoxne chaos. ... ja vim, ze dorozumet se po netu je nekdy tezke (a tady zvlast, zejo), tak si vo tom klidne muzeme jeste, mily Budliky, napsat, OK?)... cau...mej se. honzyk:))

Budliky
29. 03. 2008
Dát tip
To prirovnaní zrovna nechapu jinak bys mohl mít třeba pravdu, ale že by Rom používal archaismu v tehle podobě??? jestli ti to přijde přesocializované...ani bych si s váma velkyma kritikama rad nepovidal..mozna bych z toho vyšel uplně bo laky zmateny...nerozumim ti :-)..

Honzyk
29. 03. 2008
Dát tip
...opravdu zmitani....slovni i obsahove...nemuselo by byt marne, kdyby nebylo tak nasilne rymovane "du" "du" "du"...hlavne k vypovedi, myslim, nesedi...prilis jednostrunny... ...a posledni radek nevadilo by, ze archaicka vazba, ale tady vypada jak vykrik Roma, kteryho kopaj skini do hlavy a on neumi poradne cesky, se neuraz... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru