Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Srdeční

30. 03. 2008
3
12
3204
Autor
Milly

30.3.2008 3 ráno asi

musim bejt pořád někym, nebo něčim nadšená, ale nějak se to střídá- praská mi hlava... a vypadávají srdce... vylítávaj papírový z ní. Jsou křídlatý. Bude ohníček- už je mi zima. A mám studený prsty- a srdce- tak šup s ním do ohně. Červený a fialový zimou- a tak studený.... A buší tak rychle ten sval, anebo pomalu naopak, anebo ne...

12 názorů

Print
09. 05. 2008
Dát tip
*

j_i_r_i_k
31. 03. 2008
Dát tip
Milly: To určitě není, nicméně se Tvojí tvorbou prolíná cosi, z čeho jsem získal přesně ten dojem, který jsi tu popsala.

vzpomněli jsme s Honzou - no jak jinak než s teskem :)))

Milly
30. 03. 2008
Dát tip
j_i_r_i_k: ne všechno, co napíšu, je totál automat. .-) Já jen. že jsem nic "říct" nechtěla. :-)) A jedinej hadřík, do kterýho je to zabalený, je barva písma. ;-) Jarmila: kdo a jak? 8-)

to je v pořádku, je to tvoje chybělas nám v Choťce, vzpomněli jsme :)))

j_i_r_i_k
30. 03. 2008
Dát tip
A copak je někdo, kdo čte Tvá díla, kdo tohle neví? :) Ale tak aspoň jsi to zabalila zase do pár nových hadříků.

Milly
30. 03. 2008
Dát tip
Děkuju za názory. :-) No, nic tam nemůže bejt jinak- objevilo se mi v mysli pár obrazů, tak jsem je popsala pár slovy- to je celý tohle "dílo".. :-)) A nic jsem nechtěla vědomě říct- zkrátka mě to takhle napadlo. .-)

Četla jsem - pro mě chaotická forma, byť snad chápu obsah.

Ay´Le
30. 03. 2008
Dát tip
to vylitavaj papirovy z ni je v kontextu dost neohrabany..ackoli chapu cos chtela rict..

Lakrov
30. 03. 2008
Dát tip
A co to udělat naopak? šup s ohníčkem do srdce; aby nevypadlo z rytmu :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru