Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

První nevěra

30. 03. 2008
3
11
1629
Autor
aquapolo

Prohnalo se mnou stádo cizích motýlků

a z plyše na břiše

k potěše z rozkoše

ztratila jsem hlavu

jenže ty když jsi odcházel

taky jsi nezamával medvídkovi z postele

to proto tedˇ rozestýlá naše království...

Ze strupů potrhané sukni

teklo potom pár barevných nitek,

ale když jsem ji chtěla obvázat

udělala na protest duhu

a tak jsem sukni nechala plápolat v cizích rukou...

Píšu Ti jak z prvního tábora, vidˇ?

Ale neboj se, nám elévům to nakonec

vždycky vrávorá

a blíží se ráno

zase se vrátím domů...


11 názorů

jt
11. 04. 2008
Dát tip
david> :-)

jt.. exactly.. už nikdy nebudu nechávat nabité zbraně na místech, kudy bys mohl někdy projít.. ;)

jt
11. 04. 2008
Dát tip
zwvř> lol - všichni píšou líp než Ty ;-)) je to pořád dokola to samý. ten samej boy, ten samej medvěd, ta samá ublížená, opuštěná holka. sandemosse psal, že lidi si začnou psát deníky v pubertě a dík nim pak v tý pubertě zůstávaj třebas až do dospělosti. velká pravd. prostě se stylizujou do těch pisatelů deníku a nejsou to oni. přijde mi, že to je u Tebe podobný se psaním básní. a - určitě nejen u Tebe .. :-)

a ták... už jsem dokonce i hloupější... njn, svět se mění... :)

aquapolo
06. 04. 2008
Dát tip
ze strupů potrhané -komu, čemu- sukni:o)

jo ten tábor a elévové tomu dává fakt šťávu. ten začátek mi zas tak děsnej rozhodně nepřijde. a jen tedy: ze strupů potrhané sukni. hmm, to má být asi potrhané sukně nebo potrhané sukní, ne? vidiš, už píšeš líp než já. ;) ******************************

Věta o psaní z tábora to celé zachraňuje odlehčením, nadhledem... Dobré, moc dobré.

aquapolo
30. 03. 2008
Dát tip
jj, když mně se medvídci špatně odkládají do skříně... děkuju za názory:o)

grafo
30. 03. 2008
Dát tip
zaujimave

Ay´Le
30. 03. 2008
Dát tip
chjo..veci s motylama je tady milion plys me taky neoslovil..medvidci pusobej infantilne..libi se mi ten napad s duhou ale to je asi tak vsechno..

Píšu Ti jak z prvního tábora, vidˇ? Ale neboj se, nám elévům to nakonec vždycky vrávorá a blíží se ráno zase se vrátím domů... Za tady toto VELKY TIP.....zbytek ujde, ale je to lehce chaotické...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru