Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Veřejné záchodky zavírají v devatenáct hodin

01. 04. 2008
4
15
1402
Autor
Zelený_ráj


Srdce jako jehelníček
– nitě vedou do ztracena
(k ženám z WC pokladniček)


15 názorů

Kuchot
17. 06. 2008
Dát tip
tyjo tyjo, fajn, mám taky zajímavý zkušenosti, třeba v metru na wc...*

pěkné... líbivé:)

Honzyk
02. 04. 2008
Dát tip
Linhac : tve "soudruh Havel" ve mne vyvolalo lehkou nevolnost.

Honzyk
02. 04. 2008
Dát tip
...ale ony nejsou ve WC pokladnickach.... chresti jimi, kdyz uz:)) mj.- jeste jsem nevidel nikde, tedy v Praze, "pokladnicku" : ostudna zamena realii:))) talirky , talirky, ten vhozeny bur mnozi filutiove mohli by zamenovati za mensi, a WCbaby: jedno z povolani nejostrazitejsich...!:)

Petrusha
02. 04. 2008
Dát tip
a po 19tej sa už verejne nečúrá

Pevně věřím, že jsou to spíše octomilky, než masařky! :o)

Sláva vám! Konečně někdo s konkrétním programem!

A kde že se nalézá ta tržní ekonomika? U nás ve Zlíně když přijdeš v 19.01 je už zavřeno. Když přijdeš v 19.00 je už zavřeno. Když přijdeš v 18.55 oznámí ti paní hajzlbába že už je po sedmé. Když přijdeš v 18.40 oznámí ti paní hajzlbába že už má vytřeno. Když přijdeš v 18.30 jsi vpuštěn, ale dostaneš mokrým hadrem přes čuňu. Navíc pokud přijdeš s větším směnidlem, než je směnidlo, jehož nominální hodnota činí padesát korun, můžeš si jím ten otvor vytřít někde venku. Největší poptávka bývá okolo desáté, kdy zavírá většina hospod a WCčka jsou nedobytná, zato policisté bedlivě chrání občany před močením na veřejných prostranstvích.

Deepness
01. 04. 2008
Dát tip
úplne by mi stačili tie prvé dva verše... *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru