Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Párky bez očí

02. 07. 2001
10
0
1920
Autor
Sýkorka

Tak trochu indispozícia.

V čom som lepšia ako Ty

 

Bijem sa do hrude

s pokrikom

„nezabiješ!“

 

Do vzduchu vešiam

slová o vine,

sama úplne zavinená…

 

V čom som lepšia od Teba

 

Kým ty v hore

zabíjaš srny,

jem párky

 

párky bez očí

cez ktoré by som videla

SEBA

 

V čom som lepšia ako Ty...


Bix
21. 07. 2001
Dát tip
To je fajn, :o))), teším sa za Teba, za všetko krásne, čo sa s Tebou deje !! Nech to vydrží !! Sestrinka !! :o)

Sýkorka
20. 07. 2001
Dát tip
Bixi, našťastie to po mne nikto nechce. Už nie :o), šermiar je nezaťažený na porovnávanie :o). A v tom je krása.

Bix
14. 07. 2001
Dát tip
Práve ide o tom, že nie si...nebudeš a nechceš byť...pretože prirovnávaním akýmkoľvek spôsobom by si bola iba nešťastná...ale toto zrejme nie je nosná myšlienka básne...Ja viem, ja viem, Silvi, ten výraz sa mi ráta.

Mythus
11. 07. 2001
Dát tip
****-/-**** U - vlasy mi stali dupkom........(a na každom jednom bol tip...)

witchbaby
08. 07. 2001
Dát tip
Wow!

Wopi
07. 07. 2001
Dát tip
*

Mámalibor
02. 07. 2001
Dát tip
takhle jsem zprotivila jednomu muzskymu tlacenku, urcite po precteni i nekomu z vas. Rekla jsem, koupila jsem si ji a jim a kousu a najednou vidim v ni oko ... Asi jim tam spadlo, nebo bylo prasca jednooké???????????

Print
02. 07. 2001
Dát tip
*!!!

kafka
02. 07. 2001
Dát tip
.... uffff...***!!!

RadeX
02. 07. 2001
Dát tip
Sýkorko, moc hezky vyjádřeno. TIP

Naso
02. 07. 2001
Dát tip
kto si bez viny prvý hoď kameňom... Sýkorka touto básničkou si mi pripominula jednu z najkrásnejších balád v rumusnkej poézii "Smrť srnky", kde išlo takmer o existenčný rozpor medzi pocitom hladu a pocitom viny, medzi sloganom Ži a nechaj žiť a Zabi, aby si prežil... Niečo z toho som znovuobjavil u teba, hoci ty si tento pocit podelila medzi dvoch ľudí a je viac ako iba o tých srnách. Tip tipanovič tipanov :-))

Bacil
02. 07. 2001
Dát tip
Tippe de Chateaux-des-Tipes

Bacil
02. 07. 2001
Dát tip
to x je tam navíc, omlouvám se.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru