Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Souboj s osudem

25. 10. 1999
0
0
141
Autor

....psáno v depresi

Proč se vlastně snažit, ačkoliv jenom tiše sedím v koutě, můj život stejně ubíhá dál, rychlostí, kterou ani nestíhám registrovat. Černota se rozprostírá nejen kolem mě, ale už zachvátila i mojí mysl. každá další vteřina je jako dýka mířená hluboko pod kůži. Čas mě zbavil slov a dal mi jen mnoho slz. Jako malé, zraněné a ukřivděné zvíře se svíjím v koutě a přesto je moje hrdost příliš velká na to, abych se snažila si vylízat rány. „Tak řekni, osude, jak ještě dlouho?“ Cloumá mnou nepředstavitelná nenávist vůči všem a zároveň odpor vůči mojí existenci. Nesnažím se najít vinu v davu, začínám u sebe. Jed kolující v mých žilách je jako přesýpací hodiny, jen nevím, kolik času mi ještě zbývá. Kolik zrnek písku se ještě přesype, než půjdu tam, odkud není návratu. Moct tak zahodit tu mizernou hrdost a vykřičet do celýho světa, jak mizerný vedu život. Co teď; když není slov, není ani odpuštění. Chtěla bych pokleknout a prosit o odpuštění, ale koho a za co? Už je pozdě na pokoru i celibát. Začínám si uvědomovat svůj prohřešek proti všeobecné morálce; odvážila jsem se doufat. Doufat v lepší život, v lásku a pochopení. Troufla jsem si vyzvat osud na souboj, který jsem prohrála a teď stojím sama proti všem, ignorována nepřáteli a přáteli zraňována. Vždyť já vlastně nepotřebuju nikoho, na to, co teď musím udělat snad ještě stačím sama; poděkovat osudu, zazpívat si rekviem a čekat až bude konec.... Úmyslně neříkám sbohem těm, které jsem milovala, protože oni byli ti, kteří mě nechali spadnout tak hluboko.... (Special thanks to Kurt Cobain’s „Pennyroyal tea“ and „All apologies“ for opening my eyes)........Kurt, meet you in the „Lake of fire“......
Guardian
23. 05. 2000
Dát tip
Nesvadej vinu na jine, zkus najit chzbu v sobe a neptej se komu zvoni hrana [ kde ja uz to slysel ]

Yorick
07. 12. 1999
Dát tip
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! There´s no replay for your writing, sadly I think.

kačka
29. 11. 1999
Dát tip
Mrazíš, pravdivě, upřímně svojí výpovědí. Jsou ale i jiní..nejenom ohnivé jezero..je cestou.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru