Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A něco málo navíc

05. 04. 2008
2
67
2928

Všechny vás moc, moc, moc srdečně zvu!!!

 

67 názorů

stenos
05. 04. 2008
Dát tip
Bože co tu tak píčuje! Jarmila dala jen upoutávku...a vy tlacháte a ztrácíte čas svými...to je vo ničem.

Ráda bych se přidala k ostatním - návštěvníkům Poetické čajovny JM...

Janina6
05. 04. 2008
Dát tip
Dekadentní diskuse :-)

Háber
05. 04. 2008
Dát tip
pekný plagát*

StvN: Podepisuji.

StvN
05. 04. 2008
Dát tip
Nebojim se tebe ani toho druhýho truhlíka.

Norsko 1
05. 04. 2008
Dát tip
Koukaj, Stývn ať ale už fakt vypadnou (nebo že bychom tě s chroustem vylákali do bíliny-zpětně, ... vzpomínáš ?)

StvN
05. 04. 2008
Dát tip
Být provozovatelem tohoto serveru, za mnohé své adminy a kritiky bych se styděla. Čteš po sobě, co píšeš?

Cože???? Někde se stala chyba. To dělám? Jen říkám, že s tím nesouhlasím a držím distanc. Nic víc, nic míň. Není to moje právo? Čteš, co nepíšu. Proč asi???

Norsko 1
05. 04. 2008
Dát tip
Něco vlastního si vymyslet neuměj ? (nenahrávej mi tolik)

StvN
05. 04. 2008
Dát tip
Ty máš jiné zaměstnání?

Norsko 1
05. 04. 2008
Dát tip
A nebráněj se furt jak ženská, ať jsou nad věcí a nonšalantně odkráčej

Norsko 1
05. 04. 2008
Dát tip
Koukaj, Stývn, oni nemají jiné zaměstnání ?

StvN
05. 04. 2008
Dát tip
Jarmilo, co tě vede k tomu, že ty jsi jaksi vzor pro posuzování chování druhých lidí? Co tě vede k tomu, že můžeš druhým říkat, jak se mají chovat, za co se mají stydět, co mají říkat?

Raab: nemám žádné, natož zkreslené - jenom se vyjadřuji k tomu, jak některé adminy a kritiky jsem nucena vnímat - to je celé :)))) - pokud vulgarita patří k dobru věci, straním se tohoto tématu :)))) A děkuji za pár slov k zamyšlení. Ráda Tě tu vidím.

StvN: Tak to si Tě jednou ráda nenechám ujít! :))))))) Nor: taky vtipné! :))))))

Rabb
05. 04. 2008
Dát tip
"Tak nevím: prostor pro komentáře k věci je určen vlastně k čemu? Být provozovatelem tohoto serveru, za mnohé své adminy a kritiky bych se styděla." ach, ty zkreslené představy o naší funkci na Písmáku

Norsko 1
05. 04. 2008
Dát tip
Hele, pane Stývn, kouknou, známe jich ať nepřeháněj

StvN
05. 04. 2008
Dát tip
Tak to jsem asi taky dekadent.

Nevím, co kdo považuje za dekadenci dnes. Jak já autora znám, je to velmi vnímavý a umělecky všestranný člověk. Má na svém kontě velký kus tvorby. Spousta recese a prostopášné lyriky. A když se mu díváš do očí, vidíš hodně, hodně hluboko. Nesmírně hluboko. Jsem přesvědčená, že lhostejno, zda se dívá žena či muž :))) Mě neokouzlí hned tak někdo. To už musí být! Stačí?

StvN
05. 04. 2008
Dát tip
Nemůžu přijet do Prahy.

StvN: Seznamte se a uvidíš.

Norsko 1
05. 04. 2008
Dát tip
Já ho neznám, tipoval jsem

StvN
05. 04. 2008
Dát tip
A řekne mi to teda někdo?

Tak se omlouvám za prvotní nepochopení. Asi v důsledku předchozích nálad. Měj hezký den.

Nor: jsi psycholog - dobrý...

StvN
05. 04. 2008
Dát tip
O nikoho se neotírám, jen mě zajímá, co v dnešní době dělá z člověka dekadenta. Norsko, napiš to prosím česky.

Nejsem žádná princezna - to dobře ví, kdo mě zná. Jenom nesnáším, když se kdokoliv nevkusně otírá o moje přátele, které navíc vůbec nezná. Ráda Tě poznám.

Norsko
05. 04. 2008
Dát tip
Dekadentní básník člověk může být, ale ještě si tak říkat ? Mně to zní jako nezralé mládí, nebo někdo starší, o svém básnickém poslání početnými zástupy milenek nezlomně přesvědčen. Přitom jde často o naprosto vedlejší motivy. Možná že ta nejškaredší, možná ... viďte, pane Stývn

StvN
05. 04. 2008
Dát tip
Zavážu ti střevíček?

Sice jsem neměla v úmyslu snížit se na tvoji nastolenou úroveň, ale je to snadné. Přijď a uvidíš.

StvN
05. 04. 2008
Dát tip
Nebuď tak vztahovačnej. Mě to vážně zajímá. Kdo si dneska říká dekadentní básník? Teda jestli v Praze nejezdí metrem, tak prosim, může si říkat třeba rebel.

Norsko
05. 04. 2008
Dát tip
Dobrý den, pane Stývn. Řeznictví je vlevo

StvN
05. 04. 2008
Dát tip
Dekadentní básník znamená, že si neutírá zadek?

Norsko 1
05. 04. 2008
Dát tip
Ostatně, žena má pravdu vždy. To jste nevěděli, přátelé ? Tak se mi zdá, že poslední dobou filosofický kroužek zanedbáváte. To je dneska mládež !

Někde se tak děje? A co s tím já?

Tak nevím: prostor pro upoutávky je určen vlastně k čemu? K vršení těch samých stále dokola?

papouch
05. 04. 2008
Dát tip
TAK! Pravdu má Jarmila! (nelžu)

Nevěřím :)))) Já ho ráda mám a on mě taky - to je škádlení :)))) Také mě ještě nikdy nezklamal. Má sice trochu papouščí vyřídilku, ale je to přece papouch :))))

papouch
05. 04. 2008
Dát tip
J_M: já se stydím spíš za některé uživatele .. :)

Norsko 1
05. 04. 2008
Dát tip
Papouch to dělá schválně, nemá tě rád jako autora, a jak je zjevné, ani jako člověka. Smúútné

papouch
05. 04. 2008
Dát tip
N: ano, zklamal .. např. teď! Tvrdíš, že mi není rozumět, ale vzápětí se ptáš jestli jsem tě zklamal, když jsem předtím napsal že zklamal .. najednou mi rozumět je! (tak teď nevím, jestli lžu já, nebo Norsko)

Tak nevím: prostor pro komentáře k věci je určen vlastně k čemu? Být provozovatelem tohoto serveru, za mnohé své adminy a kritiky bych se styděla.

papouch
05. 04. 2008
Dát tip
N: Ale ty se mýlíš. Pochopil jsem, že tvrdíš, že máš pravdu, byť ti to není nikterak milé. Ale je to právě naopak - je ti to nemilé. Máš pravdu! (zase lžu!)

Norsko 1
05. 04. 2008
Dát tip
Tebe jsem snad zklamal, papouchu ? (ty mě ano)

papouch
05. 04. 2008
Dát tip
Ano! Rosťa Novák je člověk, kterému věřím! Nikdy mě nezklamal! (lžu až se mi od zobáku práší) (ale naštěstí mi není rozumět, takže tím nikoho neurazím)

PS: Rosťa Novák je člověk, kterému věřím. Nikdy mě nezklamal.

Kdo vkládal obrázek, a proč? Áha?

Norsko 1
05. 04. 2008
Dát tip
Pravdu má též Jarmila

Norsko 1
05. 04. 2008
Dát tip
Ty nepochopil, že pravdu mám já, byť mi to není nikterak milé, už kvůli vám, kteří rádi vedete tyto hovory, když si myslíte, že jsou o ničem. Nejsou o ničem, pravdu mám já a tobě papouchu opravdu není rozumět. Ale to je asi tak všechno, co se od tebe dá očekávat. Pravdu mám já.

papouch
05. 04. 2008
Dát tip
to není pravda obrázek jsem vkládal já, protože Pišta to neumí

Jsem technický antitalent. Obrázek mi vkládal Norsko. Moc mu ještě jednou děkuji.

papouch
05. 04. 2008
Dát tip
(ANO, ROZSOUDÍ.. A DÁ KVŮLI TOMU NA HLAVNÍ STRÁNKU DALŠÍCH OSM UPOUTÁVEK)

papouch
05. 04. 2008
Dát tip
N: dyť říkám, že mi není rozumět jsem neřek, že máš pravdu, právě naopak ale tos ty nepochopil páč mi není rozumět

Norsko 1
05. 04. 2008
Dát tip
(STEJNĚ NÁS ROZSOUDÍ JARMILA, UVIDÍTE)

Norsko 1
05. 04. 2008
Dát tip
p: máš pravdu, že ti není rozumět, a nelžeš, pokud hovovoříš o tom, že pravdu mám já

papouch
05. 04. 2008
Dát tip
nemáte pravdu ani jeden lžu já a navíc mi není rozumět

Norsko 1
05. 04. 2008
Dát tip
Oba mluvíme pravdu, ale tobě není rozumět.

Lžeme oba.

Norsko 1
05. 04. 2008
Dát tip
pravdu má garth nebo noe. Lžeš ty.

Tos nemohl. Jinak by tam byl. A jestli tam byl, mám pravdu já a ty lžeš.

Norsko 1
05. 04. 2008
Dát tip
Sám jsem ho tam dával

Lžeš.

Norsko 1
05. 04. 2008
Dát tip
ale nebyl, pišto

Je obrázek.


Norsko 1
05. 04. 2008
Dát tip
není obrázek

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru