Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

opilý štětec

05. 04. 2008
3
6
540
Autor
Smeták

tak trochu kocovina..

prazvláštní opar
osvítil jednoduchost
tohohle rána
tak jedinečného
že ho nezachytí
ani štětec malířův
je to v polibku?
je to v alkoholu?
každý přece někdy
žije ve smrti
chůze okolo
mluvících obrazů
/persistence paměti/
potěšení z přítomnosti
minulých tváří
občas prostě naliju
do moře olovo
a užívám si ten stav
kdy jsou všechny ryby
utopené

6 názorů

Smeták
05. 04. 2008
Dát tip
jj...hezká kritika :)

Vtipný třeba je,že delfín může utopit žraloka - stačí,když ho čumákem vrazí někde pod žábra..ale to jen tak mimo téma :-) abyste si nemysleli,že celý dny jenom koukám na filmy o zvířatech. Dobré,u tebe téměř tradiční,zachycení atmosféry danýho okamžiku..možná až moc roztříštěné,podobně jako ty střepy z vázy - snažíš se slepit a někdy si pamatuješ jenom ty ostrý hrany.

misty
05. 04. 2008
Dát tip
koniec je fajn...tiez mi niekedy vadi, ze rybky sa nemozu utopit... ;o)

Nemá hlavu ani patu...

Honzyk
05. 04. 2008
Dát tip
"persistence pameti" silena vec...slim, ze Seneca rek, ze "Vzpominky jsou jedinym rajem, vodkad nemuze byt clovek vyhnan"...no, nevim, jak zil, chlapek, ale "raj"??.. --- text pripada mi, jako by z kafemlejnku vypadalo nekolik druhu semlete kavy...a psano, chvilkama, nahodile, coz by nevadilo, kdyby bylo cele tak "spustene"..(zde "olovo do more")...no, nevim... ...konec me vydesil..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru