Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O chudé ženě

07. 04. 2008
0
0
494
Autor
Moniiikaaa

To jsem psala asi ve třetí třídě, kdy mi bylo asi tak 10 let.

Byla jednou chudá žena, ale byla strašně krásná a hodná. Jednou potkala stařenu, která jí nabízela škaredou a oprášenou láhev. Žena si láhev vzala a poděkovala stařeně. Hned jak položila láhev na stůl, láhev se pohnula. Žena se polekala a odstoupila o kousek dál. Najednou se z láhve objevila mladá dívka a povídala „Splním ti tři přání, pokud uděláš tři úkoly, které ti dám a ty zní: „Za prvé, najít kouzelný prsten, za druhé,donést mi ten nejkrásnější květ, za třetí, donést mi bílý diamantový korálek. Pokud splníš všechny úkoly, tak tím budu zase volná. Dívka se zase vrátila do láhve. Žena se šla zeptat stařeně, kde by mohla najít kouzelný prsten, nejkrásnější květ a diamantový korálek, myslela si, že to tom určitě bude vědět, ale stařena jen řekla, že ona si vzala láhev, tak si taky musí své úkoly splnit sama. Žena si tedy šla hledat prvně prsten, po cestě se hlavně dívala dolů, ale nic nenašla. Šla hledat i do lesa. Tam jakoby pod mechem něco zářilo, a byl to prsten. Žena si ho vzala a byla šťastná, že ho našla. A šla zase hledat ten nejkrásnější květ. Na louce jich bylo mnoho, jak může žena najít ten správný květ? Žena přemýšlela a vzala si do ruky jeden z květů na louce. Ale z květu se proměnily šperky. A žena uslyšela jakoby hlas té dívky z láhve, která jí řekla: „To je pro tebe!“. „Děkuji!“řekla žena, a vydala se hledat diamantový korálek. Po cestě už nebylo těžké ho najít, protože jí maminka povídala, že nějaká dívka dala diamantový korálek do pařezu pod dubem. Žena se tam tedy šla podívat. A doopravdy tam byl. Žena si ho vzala a rychle utíkala domů. A dala věci mladé dívce. Dívka se zeptala, jaké chce mít 3 přání. Žena odpověděla: „Abych nebyla chudá, abych si našla muže, abych měla děťátko. Dívka splnila ženě všechna přání, a tím byla od té doby volná. Žena, která se jmenovala Krasomila žila šťastně s jejím mužem a krásnou holčičkou.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru