Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Špína

26. 06. 2001
0
0
969
Autor
Monika

Špína

 

Po chodníku jdou dál a kopaj do špinavejch plechovek.

Jejich smích je čistej, ale trochu tupej.

Co se to  děje se světem? Proč tam v tom koutě leží sfetovaná holka?

Jak se to stalo?

Jenže oni se nezastaví a hledí kupředu.

S cigaretou v koutku je svět jenom jejich.

Rock´n´roll´ řve na plný pecky a nový den splachuje smrad včerejška.

Svět je už tak zkažený, že to nikomu nepřipadá divný.

Jdou dál a i když je v ulici nový den,

ta holka s háčkem se tu válí pořád.


Monika
18. 07. 2001
Dát tip
Dik,teď už to najdu

Jákob
18. 07. 2001
Dát tip
společnost je holt dekadentní

Monika
17. 07. 2001
Dát tip
Vlastně máš pravdu, dala bych to spíš pod úvahu,ale nemohla jsem ji nikde najít.

Albireo
17. 07. 2001
Dát tip
Pro vysvětlení: drama je divadelní hra (s přimhouřením očí scénka). Kategorie Úvahy je hned 5. od začátku.

Krel
03. 07. 2001
Dát tip
Jo...moje milá to je drama...ale promiň, drama jako kategorie to není...o to mi šlo...a myslím, že nejsem otupělej...není to záležitost všedního dne píchnout si drogu, to ne...

Monika
02. 07. 2001
Dát tip
Měl by ses trochu zamyslet a přečíst si to ještě jednou. Opravdu Ti to připadá už tak všední a vůbec ne dramatický, to už jsi z toho všeho kolem tak otupěl. Copak to, že si někdo píchá drogu už neznamená drama všedního dne, nad kterým se stejně můžeme ještě pořád zamýšlet?

Krel
01. 07. 2001
Dát tip
No je to hezký..ale proč je to pod dramatem, když to žádný drama není, tp by mě zajímalo?!?!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru