Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

uklizečka kostelů

13. 04. 2008
2
4
773
Autor
Vlčka
 Sam takhle zašla do kostela, optat se na slevy v supermarketu a co že je s tou zatracenou věčností.

Jenže tam nikdo nebyl.

Ukradla si jednu bílou svíci a docela se bála toho ticha kolem. A taky pokušení otřít Kristu tvář svým ušmudlaným kapesníkem vlhkým slzami, z nichž většina nebyla její. Vytáhla ho z kapsy, jenže z batistu s monogramem kohosi neznámého se ty slzy rozsypaly. Moc tiše. Sam přemýšlela, jestli po kostele chodí uklizečka a jestli pak ty slzy vyždímá z hadru do kanálu venku. A bude mít na jmenovce na zástěře napsáno Motlitba a nebo Spasení a nebo úklidová služba s.r.o.

Pod jedním mostem v další hře na ticho pak zapálila tu svíčku a bála se, že ze tmy přijde uklizečka kostelů a přinese jí zpátky slzy.


4 názory

slovak
13. 04. 2008
Dát tip
Dobre vyjadrená skrátka, taká pocítovka.*

Iveta
13. 04. 2008
Dát tip
nehledej ticho v kostele, pod mostem ti bude líp, nakoukne tam k tobě trošku modrého z nebe zvláštní, niterné,dotklo se mě to...

Iveta
13. 04. 2008
Dát tip
nehledej ticho v kostele, pod mostem ti bude líp, nakoukne tam k tobě trošku modrého z nebe zvláštní, niterné,dotklo se mě to...

tinja
13. 04. 2008
Dát tip
nechápem.také čudné

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru