Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

když převáží obraz nad skutečností

16. 04. 2008
8
17
2994
Autor
Anyz

v Praze nic nic nic, Praha stojí a občas se nakloní a vypadá to, že spadne, ale pak ji nějaký dobrák opět narovná

Hvězdy padají i přes den
padají ze stromů
a vrzají

tápala
vyděšenýma očima
po pokoji

jen protože sem se ztratila
nemusí snad ještě být
tak krásně

 

až budu utíkat
nevím, jestli Vás mám prosit abyste mě zastavili nebo nechali běžet dál

 
po pokoji voní skořice
křičíš, že ji nemáš rád
a já
ti ji přesto budu zapalovat
stále a stále dokola

budu se na Vás smát a budu pro Vás plakat, budu chodit sama po ulicích a kdykoli Vás potkám budu Vám křičet do očí a představovat si, že Vás znám, že se znovu nenachytám

 
schválně si sedám do křesla
pod deku
s knížkou
abych mohla usnout
nenápadně, omylem
vychutnávat sen

 
rozesmála se, protože nevěděla kudy kam, mohla jen sedět v křesle a střídavě usínat, číst, usmát se, rozplakat.


17 názorů

Nickyx
27. 05. 2008
Dát tip
schizofrenni sfera duse/mysli? kvalitni, autenticke, obrazne, krasne, chapu a tipuji :)

pété
13. 05. 2008
Dát tip
tak to je solidni naladicka-depka :) No, kazdy to zname, napsano je to tak prekotne a nalehave, ze tomu clovek fakt veri. proto tip

Zuzulinka
13. 05. 2008
Dát tip
pro mě smysl má, mám Prahu ráda podobným způsobem, nemusím v ní žít, abych o ní věděla*

Santi€
13. 05. 2008
Dát tip
a avi

Santi€
13. 05. 2008
Dát tip
tip pro favoritku! jo rozevlátá grafika, to je tvůj punc. čtu si to několikrát dokola a nahmatávám ty naklánějící se pocity. "až budu utíkat nevím, jestli Vás mám prosit abyste mě zastavili nebo nechali běžet dál"...tohle se mě dotýká nejvíc a hodně hluboko.

pepička15
03. 05. 2008
Dát tip
pišta: no, nechci zbytecne mluvit za autorku,ale kazdy prece nemusi psat pro kazdeho... nekdy piseme jenom pro urcitou skupinu lidi... a pokud toto dilko postrada smysl, pak si myslim, ze ma alespon nejakou estetickou hodnotu... treba drago jancr vnima psani jako chtic, jako potrebu... a ono vlastne proc ne?

pepička15
03. 05. 2008
Dát tip
anyzek: souhlasim, ze je to basnicka sovu rozhazenosti mozna az moc "postmoderni";o) ... ale libila se mi, rozhodne ma smysl:o) ... ale jeste vic nez bascnicka samotna se mi libil prolog...*:o)

pepička15
03. 05. 2008
Dát tip
pišta: no, nechci zbytecne mluvit za autorku,ale kazdy prece nemusi psat pro kazdeho... nekdy piseme jenom pro urcitou skupinu lidi... a pokud toto dilko postrada smysl, pak si myslim, ze ma alespon nejakou estetickou hodnotu... treba drago jancr vnima psani jako chtic, jako potrebu... a ono vlastne proc ne?

Ježková
03. 05. 2008
Dát tip
Přehnaně zmatené s hezkejma momentama (hlavně 3., 5.strofa), závěru jsem neporozuměla..

Ona pak vyvstává otázka, pročpak se autor obtěžuje s veřejnou produkcí, když píše jen pro sebe... Darmo mluvit.

Kaczenka
23. 04. 2008
Dát tip
Kuchot: Pišta_Hufnágl: copak musí mít veškerá tvorba jasný viditelný a trapně průhledný smysl? musí každý psát tak, aby tomu rozuměl celý svět, nestačí, když tomu rozumí jen někdo? co když autor nechce,aby VY jste v tom smysl našli...co když píše hlavně sám pro sebe a nelíbí-li se vám dílo jako hra se slovy, je mu to jedno? nejste snad děti, nepotřebujete vést za ručičku kudy kam, jak co číst...smysl to má, až moc velký... PS.zkuste si přečíst i jiná díla od Anyz, uvidíte, že všechna jsou podobně "rozsypaná"

A jaký že má, mohu-li se tázat, celá ta rozsypanost smysl?

Kuchot
19. 04. 2008
Dát tip
začátek mě opravdu navnadil, i celé grafické zpracování se mi líbí, jen další obsah už je na mě moc "normální"... škoda :)

FunThomas
16. 04. 2008
Dát tip
zajímavé... ale asi bych nechtěl být ona... -doufám že ani ty nejsi... -t-

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru