Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Otázky (14)

17. 04. 2008
5
11
1468

Už hezkou chvíli

klíží se mi oči

bojím se zavřít je

 

co kdyby

milý

se víčky sny o tobě

poranily?

 


11 názorů

Oldjerry
17. 04. 2008
Dát tip
Raději si zaplač a ony se utopí....*

Háber
17. 04. 2008
Dát tip
vílie*obavy*

Dolfiness
17. 04. 2008
Dát tip
tak víčka už jsou zdá se vyřešena :) rýmy - mně připadá jako verš až po "oči", případně pak zkrácený "bojím se zavřít je" eventuelně chvíl - milý možná.. poranily už mi na rým nesedne, protože je oproti prvnímu řádku mooc dlouhý a ani nějak ryticky, když to zkouším, tak mi to nejde (už hezkou chvíli - slabik, poranily - slabiky) ale nechci ti do toho rýpat, jen objasňuju, co mi tam nesedí :)

tavička :o)

no vážně - víčko, víčka... se omlouvám

to mi připomělo med...ten se taky musí odvíčkovat, ale pro víčka očí by to byla metoda poměrně...bolestivá :o)

Janina6
17. 04. 2008
Dát tip
Když se sny dobře zavíčkujou, můžou se nechat i na horší časy... :-)*

víčka nejsou pomnožná...to by byla třeba dvířka :o) možná se dá diskutovat o tom, jestli se poraní sny o víčka nebo naopak? :o)


"ta víčka" je číslo pomnožné, není? - a tu se jedná o poranění "těmi /dvěma/ víčky" - s jedním okem otevřeným se moc spát nedá nerýmuje? chvíli/ milý/ poranily? - tak nevím.... i tak díky za čtení :)))) dobrou, Dolf!

Dolfiness
17. 04. 2008
Dát tip
dala bych tam jednotné číslo (víčka) a mrzí mě, že se to nerýmuje :(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru