Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Deník normální holky /5./

17. 04. 2008
0
4
251
Autor
Kriss-tynka

Dnes je PONDĚLÍ:6.2./17:00hod.

 

Milý Deníčku!

Dneska ve škole jsem se málem zhroutila za krátkou dobu již podruhé,nejen,že včera jsem byla hotová z toho,že chodí Michal s tou fiflenou, navíc jsem se dneska dozvěděla,že ten kluk z béčka který si našel holku,jak mi včera nějaká spolužačka sdělovala nový drb,měl vztah,který byl utajený celých 2,5 měsíců,byl to totiž právě Michal a jeho vztah s tou Markétou!!!Fakt vám moc děkuju,že mi to tak mile připomínáte!!!Ale zase,na nich si svůj vztek vylévat nemůžu,protože oni za to nemůžou,a navíc o tom našem srazu  nikdo neví,asi budu muset udělat v nejbližších dnech s Magdou poradu,ještě jsem jí ani neřekla,že se mi Michal ozval,natož,abych na ní už vyvalila ještě to o včerejším rande ve třech!!Jejda,ona vlastně ani neví o Matějovi,no mám dost co dohánět!Ještě se uvidí,ale,asi si to s Matějem ještě pár dní nechám pro sebe,taky nemusí hned všechno vědět.Po škole jsem zašla domů,abych nezklamala Matěje,a udělala ze sebe tu krásku bez uslzených očí.Když dorazím na místo,zjistím už z dálky,že Matěj stojí tam kde měl,ale problém je v tom,že tam stojí spíš než Matěj to Zvíře,a tak jdeme městem jak dvojice z té pohádky Kráska a Zvíře…Matěj se mi celou cestu neustále omlouvá,že ráno zaspal,a po škole se domů nedostal,protože jim učitelka udělala třídnickou hodinu kvůli průšvihu,který způsobil jeho

spolužák.“Chudáček…“pomyslím si“Vypadá smutně,ale i přes strhaný vzhled je to vlastně docela pěknej kluk.“!“Ingrid!?Posloucháš mě vůbec…?!“vyruší mě Matěj z mého přemýšlení.“Jo,Jo….ehm,promiň,co jsi říkal!?“vykoktám a když se proberu,přidám líbezný úsměv,po chvíli se oba hlasitě rozesmějeme nad mou chvilkovou nepozorností spojenou s upřeným pohledem na Matěje..Po hodinovém povídání v parku si jdeme sednout do Kafé Lilie,což je restaurace,kde jsou naprosto kouzelné malé venkovní zahrádky,ty jsou očíslované je jich tam okolo 15,a v každé je jeden malý stolek pro dva,hodně tam chodí páry,takže se tomu říká restaurace pro zamilované,věci tam jsou červené a růžové,vlastně to tu mám taky ráda,akorát sem moc často nezavítám,proč taky,s kámoškou nebo sama to by fakt nešlo,to by byla nuda,a žádnej kluk mě sem doposud nevzal,bod pro Matěje.Užijeme si ten den na plno,ale ve čtyři musím domů,protože musím dojít pro Zuzanku,mamka řekla,že ven můžu,ale musím pro Zuzku do školky,protože babičce se včera udělalo nějak špatně,a mamka jí vezla ráno do nemocnice,a tam si babička pobude docela dlouho a tak když mamka učí ve škole déle než do pěti tak pro Zuzku budu muset chodit já protože po páté už je školka zavřená.A zrovna dneska má mamka ve škole pedagogickou poradu a ještě pojede prý na nákup,takže se asi domů dostane až večer.Pádím pro Zuzanku a přesně za minutu pět zvoním na zvonek:“Dobrý den,Michlíková,co si přejete?“povídá Zuzančina učitelka z školky.“Dobrý den,Pavlátová,já jdu pro naší Zuzanku.“povídám zdvořile.“Ale Zuzanka tu není,Zuzku si před pár minutami před vámi vyzvedl její otec!“praví učitelka klidně.“Táta??!Tak…tak děkuju.Nashle!“hystericky vykoktám a pádím domů,jestli tam nebude táta se Zuzou,ale vždyť táta je v zahraničí na 2 měsíce,a proto k němu ani nemůžeme jít teď na víkendy.Takže to je blbost,ale že by naší Zuzanku unesli,to ne!!!Doběhnu domů celá zadýchaná,od školky je to domů docela pěknej kus.Vtrhnu do bytu jak zběsilá,a od mámy z ložnice vychází světlo,vezmu si skleněnou vázu na obranu,abych mohla Zuzančina únosce,kterej je tak hloupej,že ji unesl k nám domů,vzít přes hlavu.Pomalu se plížím bytem až ke dveřím do ložnice.Za dveřmi se pomalu napřahuji,a…….vletím dovnitř,a tam se na mě usmívá můj drahý tatínek,nad spokojeně se tvářícím,spícím děťátkem ve kterém poznávám naší Zuzanu.“Ahoj tati!Co tady děláš?!“vykřiknu bez ohledu na spící Zuzku.“Psst,před chvilkou usnula,pojď do kuchyně,já ti to tam vše povím…“pošeptá,a tak se neslyšně přesuneme do kuchyně.Taťka mi řekl,že se musel vrátit kvůli Silvii,která si zlomila ruku kvůli Meldě,protože spolu byli na procházce,a jejich šikovná Melinda se rozběhla plnou parou vpřed po zledovatělém chodníku i se Silvii,kterou chvilku nehybně vláčela za sebou.Silvie si při špatném pádu zlomila ruku,a s jednou rukou by prý neměla Melinda potřebnou péči na kterou je zvyklá,tak se musel tatík vzdát role v zahraničí a mazat domů za Silvií a Melindou.Doma se prý ale se Silvií pěkně chytli,a vypadá to na konec  jejich vztahu,kéž by jsme byli zase jednotná rodina o všech jejích členech!Nechápu ho,jak si může nechat kazit svou dobře rozjetou kariéru Silvií.Vždyť ona je závistivá,a právě proto se mu alespoň podle mě snaží zabránit v jeho kariéře,aby on nebyl lepší než ona,a to ona se jen válí u bazénu,a když se jí zachce,tak si dojde zkontrolovat provoz v jejím kosmetickém studiu Barbie.Stejně vím,že tam chodí jen proto,protože jí tam vždy upraví,nalíčí….a domů přijde,a připadá si jako Mis Světa.Však už jsem jí párkrát o víkendu zažila.Tatík si neumí vybírat,to vím, i když vidím,že má špinavou košili,u nás si polil sako,a myslím,že pokud si to sám nevypere,Silvie to za něj neudělá a bude to chudák nosit špinavé stejně jako tu košili.Když přijde kolem deváté večer mamka,vyruší nás s taťkou zrovna při hovoru,jak se mu hrálo otce jedné mladičké zahraniční herečky Lindsay,a v tom nejlepším mě mamka pošle spát se slovy,že už je pozdě,a že v nejlepším se má přestat.Jdu se osprchovat,nakouknu jestli Zuzka spí(ráno než jsem šla do školy jsme s mamkou naštěstí už přendali postýlku zpět k mamce do ložnice),a jdu se vyspat na zítřek.


4 názory

Fiflena je hezké slovo. - ano, to je.

Fiflena je hezké slovo.

Autor nestojí o hlubší kritiku. Autor stojí o hlubší kritiku. a teď si vyberte... jestli platí to rpvní, tak se omlouvám, že jsem to nepochopila a řídila se tím druhým

já tomu nerozumím. kdy pustili babičku z nemocnice, že ji tam maminka zase vezla? zítřek po 3.2. je 6.2? nebo 6.2. nebyla první schůzka s Michalem? proč v deníku tedy není zapsána ta první? proč nemá majitelka deníku nepříjemnosti z toho že nechodila za babičkou do nemocnice? a jestli tam chodila, proč o tom není v deníku ani slovo? který žádaný herec se zahraničním angažmá je tak chudý, aby nemohl zaplatit psí chůvu a očetřovatelku pro ženu? je tohle skrytá kamera?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru