Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tam, kde je cítit olámaný chléb

19. 04. 2008
4
5
1227
Autor
Swětelnice

Jen pro ten pocit.

Jak krásně tu je…Jako v kobce slunce, suchého vzduchu a olámaného chleba.

Jak krásné je slyšet tlukot prázdného polykání.

Zůstaň tu hříčko má, ať pohrajem si na zarudlém písku.

Smetu ho hřebenem, aby ses nelekla těch velkých kusů, co nás dáví a spát se nechce…

Jak měkce… jak měkce duní medicinbal o zeď popraskanou nárazy kvílícího boxera,

co přesně v 11:35 vyplivl poslední kousek zčernalé dásně.

 

-Copak nevidíš tu spoušť? Kdo uklízel by po tobě ty důkazy důstojnosti? Já tedy ne!

Důstojnost je mi cizí!

-A ty?

-Kdepak, nemám zapotřebí si špinit prsty nezkažeností.

Ale neboj se, budu tady…hned za  tebou… stát a dívat se.

 …Ještě tam v rohu…no tam…jen se skloň!

 


 

5 názorů

Swětelnice
11. 05. 2008
Dát tip
Asi vlastně i by mělo! Děkuji za upozornění. Měla bych už přestat s těma "kopkama"...

Swětelnice
11. 05. 2008
Dát tip
Asi vlastně i by mělo! Děkuji za upozornění. Měla bych už přestat s těma "kopkama"...

Smetiprach
10. 05. 2008
Dát tip
v kopce slunce??? nemá to být kobka?

NePoe_ta
09. 05. 2008
Dát tip
Poklona. -t-

Honzyk
19. 04. 2008
Dát tip
...uz vim(mozna): text ma ukazat na proradnost tzv. strednich vrstev...:)...a prosadit konecne ony skromne pribytky, kde v jednom rohu babicka, v druhem hromada koksu...a nad vsim tim poletuji kousky zcernalych dasni...---huh: silena predstava...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru