Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cyklista

21. 04. 2008
3
12
620

Cyklista zběsile šlape,

touží být radarem lapen.

Už mu to táhne na stovku

zapomněl, že má síťovku.


12 názorů

tyjo, síťofka, to už jsem neslyšela vod dětství. Je to sranda :)

papouch
21. 04. 2008
Dát tip
Jenže ono je to jinak. Ve skutečnosti překrucuje větrák. A to Pištovu síťovku. A důvody k tomu nepotřebuje, natož jakýchkoliv.

Lžeš a překrucuješ fakta. Tato smlouva je platná až do odvolání kteroukoli ze stran z jakýchkoli důvodů.

papouch
21. 04. 2008
Dát tip
Nezamotal, sereš!

Ale nepřetrh. Zamotal, řikam!!

papouch
21. 04. 2008
Dát tip
Když jsi technický antitalent a přetrhdílo, tak co se do toho sereš??! Instalaci šalinkarty přenech Derovi, nebo jiným nepřetrhdílům!

Chtěl bych všechny varovat - papouch lže. Nacpal jsem zkusmo do počítače síťovku, a nejenže jsem se nikam k ničemu nepřipojil, ale ještě se mi do ní zamotal větrák od procesoru. Fuj papouchovi a jeho radám!

papouch
21. 04. 2008
Dát tip
Noha: ..né, on myslel síťovku v pícíčku, takovou tu LAN kartu na připojení k ynternetu :-P

V tom bude nějaký pekelně zajímavý smysl. Ovšem jaký, to ví sám bůh...

Honzyk
21. 04. 2008
Dát tip
:D----------------diky, smat se nahlas, a uz v pul devaty, ptri cteni "pismaka"...DDDD............ to se mi zas hned tak , sitovko, nepodari....))))

to je síla

to je drama až děsivé . myslíš síťovku jakože tu na zeleninu? já si musím tipnout :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru