Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

svět za okny je úplně jiný

24. 04. 2008
12
32
3129
Autor
Baziliška

grantové šílenství konečně opadlo, tož si udělám malou radost:) tuto miniaturku věnuju svému opeřenému domácímu mazlíčkovi jako drobné odškodnění za to, že spolu poslední dobou netrávíme tolik času, kolik bych chtěla...





na příkaz zakořenit
zabít dítě pučící z vidličky
opustit ulitu

32 názorů

satannáš
05. 09. 2008
Dát tip
mazlíček musí mít radost T

Norsko
27. 04. 2008
Dát tip
Dělá ti veliké potěšení učit orla létat ?

Baziliška
27. 04. 2008
Dát tip
norsko: aha, nikdy by mě nenapadlo, že si ani nezjistíš, k čemu se vyjadřuješ... dělat soukromý průzkum si nemusím, já to taky nevěděla přesně...a nestydím se za to ono v "době internetu" není těžké si zjistit, o čem je řeč...kdybys to nevěděl, existují webové stránky, kterým se říká vyhledávače, třeba www.google.cz, www.seznam.cz, centrum, atlas...no je jich spousta i na českém webu...a když si do vyhledávácího okénka zadáš "agapornis", nenechají tě výsledky na pochybách, že se jedná o papoušky nikdo od tebe nevyžaduje, abys věděl všechno, to je přece bizarní...ale pokud něco nevíš a jsi líný si to zjistit, tak se k tomu vážně radši nevyjadřuj

Honzyk
27. 04. 2008
Dát tip
..jo, delaji...a ten M. : mne se mnohem vic libi "Lasky nelaskave"....a jeho povidky, to je neco...ahoj....:))

Norsko
26. 04. 2008
Dát tip
agapornis zní taky jako choroba. Udělej si soukromý průzkum, kolik lidí zná přesný význam tohoto latinského slova. Ještě něco ?

Baziliška
26. 04. 2008
Dát tip
děkuju vám za návštěvu, přečtení a případnou citovou újmu způsobenou zmatením (za niž se hluboce omlouvám, mea culpa) vím, že tu tahle miniaturka (s prologem o to víc) bude asi působit jako pěst na oko...chtěla jsem prostě zjistit, jestli může fungovat i vně předpokládané cílové skupiny při objevování jiného světa unixových systémů (konkrétně Linux a OS X) mě zaujala poetičnost používaného jazyka/terminologie založená na analogiích...a výrazná surreálnost textu vznikající doslovným přepisem jednotlivých kroků takže jsem chtěla zjistit, nakolik může tahle věc (fakticky přepis jedné typové operace v terminálu/shellu) zaujmout buď jako surrealistický střípek nebo někoho i pobavit, zná-li prostředí, z nějž při psaní vycházím (proto jsem nepoužila žádný pojem, který by jednoduše odkazoval na unixy, nechtěla jsem zužovat pole možných interpretací a působit "agitačně") ať vás to zaujalo/pobavilo jedním, druhým či jiným způsobem, je mi potěšením:)) děkuju:)) Pišto, Agapornis to není, Tux patří taxonomicky do čeledi Spheniscidae, tučňákovití, rod se neodvážím odhadnout:) vzhledem k tomu, že mám alergii na roztoče, je vhodnějším domácím mazlíčkem než papoušek;) Norsko, vzhledem k výše uvedenému jsou tvé reakce "kapánek mimózní, nezdá se ti?";) chytrá jak rádio: chápe:))

Baziliška
26. 04. 2008
Dát tip
Honzyku, na tenhle jev jsem poprvé natrefila v knížce od Márqueze, Sto roků samoty...tam jedla omítku "jak se jen sakra jmenovala" - pamatuju si jen, že byla výjimečně krásná a duševně zaostalá, tak mě pak nějaký čas děsilo, co olizování stěn a jezení omítky asi znamená, než jsem průzkumem u přátel zjistila, že to děti dělají běžně:)))

Rabb
26. 04. 2008
Dát tip
nepochňápal.. napadlo mne něco s těma ulitama.. ale nechňápu.

hlavně esli to chňápe tvůj malý opeřenec :)))

grafo
25. 04. 2008
Dát tip
eo*

Oldjerry
25. 04. 2008
Dát tip
Bazi - jak vidím nebyl jsem sám, kdo to v první chvílí neskous'

dadíková
25. 04. 2008
Dát tip
hezký*

Honzyk
25. 04. 2008
Dát tip
...a ja zral omitku:D **

Norsko
25. 04. 2008
Dát tip
p: že by moribundus ? ... že by ?

papouch
25. 04. 2008
Dát tip
já si dycky pučím od kámošů, pučit si od vidličky mě eště nenapadlo, prubnu to a dám vědět... .-)

To nebude agapornis...

Baziliška
25. 04. 2008
Dát tip
na ničí myslím:)

Marys
25. 04. 2008
Dát tip
ja to tiez takto na rano asi nechapem... dufamze chyba nie je ani na mojej strane ;)

Baziliška
25. 04. 2008
Dát tip
jojo, říká se...já si to pochopitelně nepamatuju, ale znáš rodiče...a jejich zábavné historky o dětech vytažené na světlo boží v nejméně očekávaném okamžiku:)

pozorovatel
25. 04. 2008
Dát tip
ajaj tak snad málo vápníku.. snad

Baziliška
25. 04. 2008
Dát tip
...já zeď:))

pozorovatel
25. 04. 2008
Dát tip
já jako malej olizoval lžíci

Oldjerry
25. 04. 2008
Dát tip
Bazí - dobrou. Beru to jako varování a jdu hnít....

Baziliška
25. 04. 2008
Dát tip
chyba není na tvé straně:)

Oldjerry
25. 04. 2008
Dát tip
Je vidět, že už jsem měl spát. Nerozkódoval jsem to...

Baziliška
25. 04. 2008
Dát tip
ani ne, je to prostý popis, technickými pojmy:)

Norsko
24. 04. 2008
Dát tip
kapánek mimózní, nezdá se ti ?

slobodny... otvoreny... poeticky :) odporucam vsetkym :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru