Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vrah

27. 04. 2008
0
0
344
Autor
Pro-clamo

Přibit životem k zemi tvář pokřivenou bolestí.Žádal boha ať mu hříchy odpustí.Ten otočil se k němu zády jak sprostý vrah.Vážil cenu života a smrti na miskách zlatých vah.Okusil bolest,okusil zradu.Tak proč nepustíš ho na zahradu,ty sprostý vrahu.Označil si boha vrahem.ten ti vrátil jabloň se lstným hadem.Had tvou mysl zamlží a ty plody okusíš,víru v sobě udusíš.Vyhnán z ráje rozkoší bůh se k tobě otočí.,,Žádal si pomoc,pomoz sám!“Pravil onen mocný pán.Zvedal si jej podpíral on tvou pomoc odmítal.Přibiti životem k zemi tváře pokřivené bolestí měli jste teď oba tak komu pomohly ona slova.Srdce z ledu má, onen pán a však sál je vyprodán.Přednášku o pomoci bližním a dobru co činit se má.Přednáší onen mocný pán co sám všechno vykonal.Ve dne bůh a v noci ďábel jseš ten co nás všechny zhaněl .Máš dvě masky věřme tomu zavřel si nás do okovů.Poslušnost sis vynutil k zármutku nás přinutil.Ale čas ti ubíhá,víra v tebe zaniká a ústa nám odmyká.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru