Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lásko probuzená...

29. 10. 1999
0
0
1579
Autor
Gity

Lásko probuzená tak pozdě! Lásko objevená náhodně! Proč působíš mi v hlavě zmatek? Proč v srdci tvoříš povodně? Kdo jen jsi? Co po mně chceš? Co zůstane? Až zase uvadneš? Teď jsi živá, jak mám se zachránit?! Všude přítomná... chceš mě omámit?! A pak? Co zůstane potom? Pátrání po tobě ... po něm... po nikom....
Bibša
02. 11. 1999
Dát tip
Jak můžeš, Gitinko Kytinko, myslet při jarním rozkvétání na podzimní vadnutí? To není správný směr a navíc nic neovlivníš. Pochyby do lásky nepatří. Buď jsi zamilovaná, nebo nejsi, nic mezi tím. A pokud jsi, tak jdi do toho po hlavě, protože je to vzácné a krásné a především neopakovatelné. Jak nakousla Kačka " šel vánicí a šel bych bos, však v duši věčný máj ... a klepe u dveří a prosí".
Krásná ...

kačka
01. 11. 1999
Dát tip
Klasika znáte, tak netřeba jen parafráze: Za trochou lásky šel bych světa kraj, bez hlavy /kdo zachová hlavu je mizera/ a naboso to není tak pohodlné.. ale stojí to za to !

Tynic
01. 11. 1999
Dát tip
Láska je ta nejkrásnější věc na světě. A i dkyž je skóre většinou pasivní tak i jedna opětovaná PRAVÁ láska se vyrovná milionům zklamání... Moc krásně jsi to napsala.

slavek
01. 11. 1999
Dát tip
Gitynko, vítej opět s další krásnou básničkou. Lásky je hodně, ale komu ji dát?

Krytyk
31. 10. 1999
Dát tip
Žádné lásce se nedá zabránit, neumíme ji ovládnout a proč bychom měli? Pokud se v naší citové mysli uvolní prostor pro něco nečekaného, pro někoho nehledaného, nechal to místo někdo blízký bez povšimnutí...

Merle
30. 10. 1999
Dát tip
A kdo zná?

Print
29. 10. 1999
Dát tip
...po lásce opravdu pátráme dvakrát. Napřed, než ji najdeme a pak, když ji ztratíme... Ale vždycky něco zůstane, Gity...

Datin
29. 10. 1999
Dát tip
ta báseň je samý otazník... Ale odpovědi na ně taky neznám...:-(((

Bříza
29. 10. 1999
Dát tip
Hele - nepokoušej ... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru