Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nedokončená báseň

Výběr: StvN, Print
02. 05. 2008
8
10
1099
Autor
nepotrebujem

Chcel som napísať báseň. V hlave som vytvoril jej začiatok.

 

Občas sa mi stáva,

že večer,

keď idem spať,

neviem zaspať.

 

A došlo mi, že je to odpad. Jednak, že to nemá tú peknú formu a taktiež, že jediné, čo som tým chcel povedať, sa dá vyjadriť troma slovami: Občas neviem zaspať.

            Malo to mať aj pokračovanie, avšak k tomu som sa nedostal, lebo som zaspal...

            Báseň mala mať aj svoju myšlienku, ale to je nepodstatné. Uvedomil som si iné. Že hoci mám čo povedať, neviem to vyjadriť, čo krásne vidno na vyššie zmienených štyroch veršoch. A tiež, že keď neviem niečo vyjadriť, píšem nezmysly okolo. Zatiaľ som to počul vravieť len o politikoch, ale očividne to platí aj u nás ostatných.


10 názorů

Print
09. 05. 2008
Dát tip
Vynikající...tedy pro mě... *!

Janina6
03. 05. 2008
Dát tip
Prostě, jak člověk začne přemýšlet, přestane psát... :-)*

súhlasím s tebou, nemusí mať. ale nie je na škodu, ak má.

grafo
03. 05. 2008
Dát tip
basen ani nemusi mat myslienku. aj tak ju malokto najde :)

ja v poslednom čase škrtám mnoho, ale ako vidíme u iných autorov to zrejme neplatí. aj som chcel nepriamo vyzvať, nech sa zamyslia, čo zverejniť a čo nie. síce asi nepomôže, ale nech.

Winter
02. 05. 2008
Dát tip
Zapíšeme si .)

StvN
02. 05. 2008
Dát tip
Dá se říct, že někdy je škrtnuto víc než napsáno, ale nechci zabíhat do extrému. Jde o proncip, víme?:)

Winter
02. 05. 2008
Dát tip
Problém ovšem je, nečeká-li na konci korektury Roithamerovské škrtnutí sebe sama.

StvN
02. 05. 2008
Dát tip
Kdyby takhle přemýšlela většina Písmáků, i těch jakože dobrých, bylo by to hezký. Umění psát vyžaduje umění škrtat. Hodně zdaru.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru