Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Maličká…

29. 10. 1999
3
0
204
Autor

Čtením tohoto výtvoru možná přispějete alespoň myšlenkami na ostrovy života...

Jsi tak maličká, jako na nebi hvězdička, ručičky vzpínáš, na mne se díváš…. Ležíš v postýlce erární, když se na Tebou nakláním, oči krásně modré máš, oči – jako kalamář …. Já už dávno vím, jenže Ti nepovím, na otázku palčivou, proč nepřišla za Tebou…. Bytost pro Tebe nejdražší, její slova nejsladší, sám sebe se ptám, zda Ti na to jednou odpověď dám…. Třeba si jednou vzpomene, snad nemá srdce z kamene, možná v ní láska vyklíčí, rtěnkou úsměv na rty nalíčí…. Snad se k Tobě jednou máma vrátí, třeba ten čas se už krátí, a pak přestaneš se ptát,proč nepřišla za Tebou, až Tě vezme v náruč svou…. Možná,že Tě zaplaví, slzy z jejích očí,které zastaví, proud otázek tvých, tak smutně palčivých…. Teď se mě ale nesmíš ptát, vždyť už máš dávno spát, víš,svět je zlý až na dohled, on není zemský ráj to na pohled…. ….. vždyť jinak jsi tak hrozně chtěla žít, a na život má každý nárok, tak už neplakej….. …. a zůstaň,prosím,sama sebou……
kačka
16. 11. 1999
Dát tip
Pojď ať tě mohu obejmout. Za sebe, za ty maličké - to pro ty ostrůvky naděje mezi náma, utrousíme z kapes ? Jak nedat tip ?

Jean
04. 11. 1999
Dát tip
A chudinka světemobklíčená... On měl by z ní bý¨t sklíčen.

Bibša
03. 11. 1999
Dát tip
Daimone, to je tak čisté, nejde reagovat jednotlivě, je tam tolik perliček moudrosti a něhy. Kdyby tak šlo všechny ty mimi s maminkama i bez nich mávnutím proutku učinit šťastnými ...

Anonym
03. 11. 1999
Dát tip
Tak přesně tohle mě vždycky dokáže rozhodit. Hned bych se všech takových človíčků ujala......Hezký, fakt. Tarantule

slavek
02. 11. 1999
Dát tip
příval dětských slzí zaplavil duši.. Celou.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru