Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čurání do řeky

Výběr: Print
29. 10. 1999
4
0
1487
Autor
Rybíz


Taky sis všiml, že výbory z milostné poesie
míjíš v knihkupectvích se stejným chladem
jako bulvární bestsellery?

Co se to s námi stalo?

HAPPY END V těch nejlepších chvílích si říkám: tak a teď už můžu klidně umřít, nějak rychle, abych si bolestí při umírání nepokazil tu čistou radost ze života. A obvykle mám pravdu. Jenom jestli příště najdu odvahu skočit samým štestím pod vlak Ireno NA CO MYSLÍM (Kéž by) Myslím na lásku, přátelství na děti na červenožlutý požár v korunách stromů na konci října na bolest mých zubů a na vesmír. Všechno ostatní je ... škoda slov ... Všichni si myslí, že právě oni zamilovaní romantici zhrzení milenci profesoři literatury uznávaní autoři bohémové se šálou protože kdo jiný už a přece i oni vlastně jen párkrát za život tak vzácná je to květina Máš-li pocit, že jsi nepromarnil čas, v němž jsi napsal báseň, je to dobře. Má-li pocit, že nepromarnil čas, ten kdo četl, co jsi napsal, je to poesie. NÁHODNÉ SETKÁNÍ Napiš mi něco, ale neptej se mě na jméno, jen tak, něco nahého, bez pouťových cingrlátek civilizace (a) rozumu, něco co jsi ty, tam hluboko, který ve dne spíš a v noci o sobe nevíš a já ti dám všechno co mám a do smrti tě neopustím. Amen.
Anonym
18. 02. 2001
Dát tip
Rybízku, dám ti všechno co mám, ale neptej se mě na jméno, splynulo s tvým... Amen a Sala

Print
02. 11. 2000
Dát tip
*!

Anonym
14. 01. 2000
Dát tip
Bylo ráno, takové šedivé a nevlídné. Jakou může mít člověk v takovém ránu náladu!? Snažila jsem se přesvědčit, že je krásně, a že se mám krásně, a že jsem taky krásná, a všichni jsme krásní ...
Nešlo to. Potom jsem narazila na Tebe a už to nebyl problém. Bylo krásně. Žluna

kačka
09. 11. 1999
Dát tip
Mám nádhernej pocit, z tebe, učůranej človíčku v řece milosti. Bez pouťových cingrlátek - hluboko, se podvoluji poezii chtíče..chci přídavek, abys věděl, jsem v tomdle docela sobecká..i jinak a vůbec..tip !

Rybíz
05. 11. 1999
Dát tip
Vidím, že věci žijí svým vlastním životem. Čurání do řeky mínil jsem spíš jako příspěvek své maličkosti do písmáka, ale zřejmě z toho názvu čouhám jako sláma z bot - soudě podle Printovy reakce.
Vytržení z kontextu vzniklo tak, že jsem splácal dohromady věci z několika časově i pocitově roztroušených papírů. Já totiž ty svoje čůránky nedokážu sypat rovnou do mašiny.

Samozřejmě velké díky všem kritikům...

Print
05. 11. 1999
Dát tip
Já děkuju za vytržení ze svýho kontextu... Děkuju!:-)

Jean
04. 11. 1999
Dát tip
Tak to jo. Poslušně hlásím že čas strávený zde, mi nepřipadá nikterak promarněn.

Tanizaki
03. 11. 1999
Dát tip
Jo... ano... asi ... píšeš... opravdu.... poezii... a MOC SE MI LÍBÍ!

Anonym
03. 11. 1999
Dát tip
Něco nahého - to je krásný.

Má to obrovskou duši. Piš dál.


Čolito




Lampář
03. 11. 1999
Dát tip
Dostal´s mne. Amen.

Lampář
03. 11. 1999
Dát tip
Dostal´s mne. Amen.

Bibša
02. 11. 1999
Dát tip
Líbí se mi hlavně ta myšlenka, že pokud někdo nepromarnil čas čtením mých básní, je to poezie, ale je to tak vytržené z kontextu, že si nejsem jista, jestli s tím můžu souhasit.

Jinak mě nejvíc oslovila ta západka "Na co myslím"

B.Ezejmenij
02. 11. 1999
Dát tip
je to v tom tak nádherný - v tom vytrhávání z kontextu... jo, je to kouzelný a klidně můžu souhlasit (ve svých kontextech)

slavek
02. 11. 1999
Dát tip
Print to řekl.

Print
01. 11. 1999
Dát tip
Tak tohle je poezie, kterou fakt miluju!!! Excelentní nástup! Čurání do řeky, evokace čistého klučičího dětství. Moc se mi to líbí! Moc!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru