Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poprvé

29. 10. 1999
4
0
2298
Autor
Lalinka

Pojď půjdeme spolu k nám pojď už dobře Tě přece znám neboj i já se trochu ostýchám tep se mi zrychluje, nervózně polykám.. Tak pojď, neboj se vkročit dál pojď blíž, děláš jako by ses mě bál hodiny a hodiny jsi mi o tom povídal a tolikrát ses mě přece už dotýkal tak co překročíš ten práh? Lásko vždyť nemusíš mít strach zmítáš se stále v obavách tvářičko zahalená v květinách.. Pojď podej mi ruku, já Tě povedu tak pojď jedním krokem kupředu věř mi, věnuj mi kousek svého pohledu vždyť sám dobře víš, že ublížit Ti nesvedu.. Však radši jdi za tím, za čím jít chceš bude to lepší, když sám se tam dovedeš co říct Ti chci, sám ve mně si čteš tak jdi za svým srdcem utíkej, běž! Pak po chvíli chytl jsi mi obě ruce srdce začalo pumpovat mi prudce a ... pak otevřel jsi dveře od pokoje a já byla už jen a jen Tvoje..
Drakkan
21. 04. 2002
Dát tip
4/5+T znám :-))))) nádherně napsané....

Jean
04. 11. 1999
Dát tip
Tak dobrý... co dodat? Připomenutí zapomělých slov něhy.

Datin
03. 11. 1999
Dát tip
Ještě lepší než ta předchozí... A taky závidím tomu dotyčnému... aaaaach jo... Máááááš desku...Neee desku..teda tipa...:-))

Nalim
03. 11. 1999
Dát tip
Jo to je na Oscara ... že za básně Oscar není, tak Tě aspoň tipnu :-))))

B.Ezejmenij
02. 11. 1999
Dát tip
:)

Bibša
02. 11. 1999
Dát tip
Tipa a kdybych mohla tak i dva. To je bombovní, krásné, něžné jako Ty. Námět je poezie sama o sobě, ale tvoje zpracování ho halí doslova do tmavě modrého sametu ... žasnu. Ty jsi celou tu dobu byla někde na školení poezie, viď?

slavek
02. 11. 1999
Dát tip
Když první láska je takto něžná, je opravdu nádherné splynutí těl a duší. Takový ten strach, jež změní se v nejkrásnější pocit. Pohled očí tak spalující.
Krásná básnička. Opravdu moc.

Tynic
01. 11. 1999
Dát tip
Krásné. Takhle by to mělo vypadat poprvé. Škoda, že u většiny lidí to dopoadá trochu jinak. Je to fakt povedené, nedokázal jsem odtrhnout oči. Mě bys nemusela tak přemlouvat. :o)))

Lalinka
31. 10. 1999
Dát tip
daimon: oooooooooh dik :-)

Merle
30. 10. 1999
Dát tip
Teda Lali, ty se nezdáš. Básnička - zbytečně dobrá.

Pavol
30. 10. 1999
Dát tip
Lalinko, překrásná...

Krytyk
30. 10. 1999
Dát tip
Některé básně se v životě opravdu povedou, tohle je jedna z těch tvých...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru