Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

5.Přípravy na ples aneb všechno se změnilo

08. 05. 2008
0
0
426

"Do prdele, tak kdy už se probudí?!"vybuchne někdo.

"Malfoyi zklidni. Nikdo není na ty tvoje kecy zvědavej!"

"Blacku, ty na mě nemluv. Kdo se tady vztekal? Já to určitě nebyl."uchechtne se Lucius.

"Mal…"nadechne se Black, tentokrát ho přeruším.

"Nechte toho."

 

Oba na mě vyjukaně kouknou a vrhnou se mi okolo krku.

"Ááá,"zakřičím, "dejte ze mě ty svoje pracky! Chytnu blbost!"se smíchem je ze sebe shodím oni si jen uraženě mnou bouli na hlavě a vrhají vražedné pohledy na Poberty, Brumbála a ostatní na ošetřovně kteří se smějou tomu, jak jsem je setřela.

"Konečně jste se probrala, slečno Malfoyová."

"Jak dlouho jsem tu?"zeptám se a teprve teď se podívám kdo všechno na ošetřovně je.

"Tři týdny."odpoví mi a já vyprsknu dýňovou šťávu, kterou jsem si mezitím vzala do vysmátého obličeje Lilyan Evansové.

"Tři týdny? Si děláte prdel, ne?"vyhrknu.

"Je vidět že slovník máte stejně pestrý jako pan Malfoy."Brumbálovi cuká v koutcích.

"Ehm. A co se vlastně stalo?"snažím se zakrýt své rozpaky.

"No až na to že jsi říkala něco v tom smyslu, že si vezmu Pottera což, je naprosto absurdní, že nás zabije Voldemort, narodí se nám syn Harry a porazí Voldemorta se nic nestalo, že?!"Lily, se naštve a poslední slova už křičí.

"Ehm. Nepopírám, že jsem něco v tom smyslu řekla, ale Vy si myslíte, že se to stane?"

"Sestřenko, my si to nemyslíme, my to víme. Pamatuješ, jak jsi mi řekla, že si zlomim ruku a odvezou mě do mudlovský nemocnice? Stalo se to a vypadala jsi stejně praštěně, jako když jsi vyřkla tu věštbu."

"Luciusi Abraxasi Malfoyi, to okamžitě odvoláš! Já nikdy nevypadala, nevypadám a nebudu vypadat praštěně! To si zapamatuj! Jasný?!"vyjedu na něj.

"Třeba teď když Ti zčernaly vlasy, praštěně vypadáš."ušklíbne se a začne uhýbat před ranami polštářem.

 

"Dost. To by stačilo."zahřmí.

´Brumbál je nakrknutej. ´pomyslím si a začnu se praštěně smát.

"Co se stalo?"

"T-to ni-nic."vykoktám a stále se směju.

"Je vidět, že už Vám nic není, Jasmine."řekne Pomfreyová a pošle mě za dveře, že se prý musí na něčem poradit.

 

☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

 

´O čem se tam tak dlouho vybavujou? ´

Otevřou se dveře a vyjdu Poberti s nimi i Lily.

"Tak co podniknem?"zeptám se.

"Já se musím učit na OVCE."vykroutí se, Lil.

"Ty jsou až v květnu."usadím jí.

"Al…"chce něco namítnout.

"Co takhle podniknout cestu do Medového ráje?"

"Tam se nedostaneš."ušklíbne se Black.

"No, když jo budeš mi dělat měsíc úkoly."

"OK."plácnem si.

 

☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

 

"A do prdele."ujede Blackovi.

"Už se těšíš, až Mine budeš dělat úkoly? Která čirou náhodou neumíš?"popíchne ho Remus.

Proklouznu, škvírou do vchodu za jednookou čarodějnicí za mnou vleze, ještě Black, Rem, Potter, Pettigrew a Lily.

 

"Takže, úkoly mi začneš dělat od zítřka jo?"

Crrr.

"Co to je?"podiví se ten nenažranec Pettigrew.

"Můžu Tě ujistit Petříčku, že to není k jídlu."nasadím nasládlý tón a zvednu mobil.

 

☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

 

"Kdo to byl?"zeptá se Rem.

"Kluk."odpovím neurčitě, protože chci, aby žárlil.

Nechápavě se na mě podívá.

"Můj kluk James."začnu si vymýšlet.

"Ale, James nikam nevolal."

"Ježišmarja, já myslela, že jsi inteligentní! Můj kluk James Bond. A teď se jdem bavit!"usměju se a vydám se směrem k Medovému ráji.

 

☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

 

"Já nemůžu. Snědla jsem toho víc jak Peter."povzdychnu si a začnu si hladit břicho.

"Aby z ní nebyl novej Červíček, že jo Červe?"křikne na Pettigrew, kdo jiný než Black.

"Neboj, dám si pozor, ale nevím, kdo to včera snědl čtyři divočáky a neměl dost."začnu si s ním hrát.

"A já nevím, kdo to hulil jak tovární komín."Black ochotně přistoupí na mou hru.

 

Ostatní nás jen sledujou a poťouchle se usmívaj.

"Že by, ty?"setřu ho, ostatní to už nevydrží a začnou se smát.

 

☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

 

"Jupí, jupí, jupí!"křičí, Lil.

"Co se stalo?"ospale si protřu oči a dál, koukám na Lil, která tam, poskakuje jak střelená.

"Jde se do Prasinek. Musíme si koupit šaty, šperky, boty a…"začne si vypočítávat na prstech.

"Hej,"přeruším jí, "na co šaty? Šperky? A boty?"

"Je ples! A teď se obleč. Jde se na snídani a potom do Prasinek."nakáže mi.

"Ano, mami."

Vezmu si na sebe černou minisukni, černý korzet, bíločernou kabelku, černé kozačky a černé brýle, které si dám na hlavu.

"Ty vole. Ty ses ale vyfikla."vypískne, Lil.

 

☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

 

"Co tak čumí?"

"Všechno se od tý doby co jsi, vyřkla tu věštbu, změnilo. Ale myslím, že mužská populace na Tebe kouká jen kvůli vzhledu."vysvětlí mi.

Sednu si ke stolu a namažu si toust arašídovým máslem.

"Kočko, šla bys na rande?"přitočí se ke mně nějákej úchyl.

"Šla, ale né s Tebou."otočím se k Lil a dál se jí věnuji.

 

☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

 

"Takže jdem pro šaty k Soreylový?"

"Jasně."přitaká, Lily a už si to šine do obchodu.

"Dobrý den."pozdravíme.

"Co to bude, slečny?"zeptá se nás malá, vrásčitá, od pohledu příjemná stařenka.

"Šaty. Pro mě jen černý a hnědý. Pro kamarádku zelený. Musí to být ty nejkrásnější, přeci jen jsem Malfoyová."poručím si.

 

Po chvilce mi přinese asi čtyři tucty šatů. Použiju vyřazovací metodu a za chvíli nám na hromadě zůstane asi šest krásných šatů.

"Na."podám, Lily zelené šaty a začnu si zkoušet černé.

"Tyhle ne."zamumlám a vezmu si hnědé.

"Tyhle!"vykřiknu a řeknu prodavačce, aby mi zabalila šaty.

 

Vybrala jsem si tmavě hnědé šaty se skládanou sukní. Samozřejmě byly korzetové. U začátku sukně byla jedna růže a u korzetu také jedna.

Lily si vybrala středně zelené, korzetové šaty se skládano-nabíranou sukní, dvěma růžemi na ramínku a třemi u sukně.

 

☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

 

"Kozačky nebo střevíčky?"

"Pro mě střevíčky v hnědé barvě a pro ní,"ukážu kamsi za sebe, "zelené kozačky."

Po několika minutách mi přinesou, co jsem chtěla a zase využiju vyřazovací metodu.

"Jak to děláš?"

"Co?"dělám blbou.

"Že vždycky víš, co člověku sluší."

"Mezi mé oblíbené činnosti patří nakupování. Takže musím vědět, co komu sluší, abych v obchodě neztrácela čas."zašklebím se.

 

Lily, neodpoví a dál fascinovaně zírá na zelené kozačky se sedmi centimetrovým podpatkem. Potom vzdychne.

"Co je?"

"Jsou moc drahé."

"Kolik?"

"305 galeonů a 5 svrčků."

"Dneska platím já!"

"To nejde."

"Jde a nehádej se semnou! Ber to jako předčasný dárek k narozkám."usměju se.

"Tak jo."řekne, Lil a zavolá na prodavačku, že máme vybráno.

 

☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

 

šaty… 2 358 galeonů, 0 svrčků

boty… 1 005 galeonů, 5 svrčků

šperky… 589 galeonů, 0 svrčků

líčidla… 681 galeon, 39 svrčků

škraboška… 69 galeonů, 55 svrčků

celkem… 4 692 galeony, 99 svrčků

 

"Tak to vypadá, Lily, že jsem utratila svoje doživotní úspory."povzdechnu si nad dortem z Medového ráje.

"Kolik?"zeptá se, Lil.

"4 692 galeony 99 svrčků."oznámím jí s ledovým klidem. Holt jsem jednou Malfoyová.

 

Lily, vykulí oči, ale nic mi neřekne, protože k nám přijdou Poberti.

"Nechceš pomoct, Malfoyová?"

´Tím Malfoyová sis to Blacku posral. ´

"Máš pravdu, nechtěla."řeknu a dál se táhnu se sedmi taškami.

"A nešla bys se mnou na ples?"

Významně se podívám na Remuse ten si nás nevšímá, zase se podívám, na Blacka a odpovím mu: "Samozřejmě, že bych nešla! Na to by se měl ptát někdo jiný!"křičím.

 

"Lily?"

"Co je Pottere?"

"Šla bys se mnou na ples?"zeptá se s nadějí v hlase.

"Jasně, že šla."odpoví a dál se věnuje Remusovi.

James tam jen stojí a blbě kouká.

 

"Fakt bys nešla?"otravuje mě dál.

"Nešla a nech mě být!"

Jen se oslnivě usměje a políbí mě.

"Teď s Tebou tuplem nepůjdu!"zakřičím a vrazím mu facku, až spadne na štěrkovou cestičku.

 

☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

 

"Dobrou."

"Dobrou."zamumlám a otočím se na bok.

Ani po půl hodině neusnu. Vyhrabu se z postele a sejdu do společenky.

 

Otevřu okno a zadívám se do hvězd. Začnu přemýšlet o dnešním dni. Nákupy, pusa. Ta pusa.

Šáhnu si na rty.

´Ale líbá skvěle. ´

Potom se vrátím do ložnice a usnu s úsměvem na rtech.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru