Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

9.Ségra, ty ses změnila aneb Katie těš se!

10. 05. 2008
0
0
688

…má sestra s Narcisou a Belatrix.

Ještě šokovaná k nim dojdu, vytáhnu Jessicu na nohy a zeptám se jí: "Jessico Nicole Antonieto Lisabeth Malfoyová, co dělají u nebelvírského stolu dvě největší mrchy Zmijozelu a má druhá nejlepší kamarádka, též ze Zmijozelu? Hlavně mi neříkej, že Vás přeřadily, protože bych se Ti vysmála do Tvého povedeného xichtu."

 

 

"Přeřadily nás."založí si ruce v bok a čeká na mé reakce.

"Óóóh, já nevěděla, že jsi lidumil."

"Já zas nevěděla, že letíš na krvezrádce."zašklebí se.

"To Ti může být jedno, počůránku."

 

 

Jessica rozzuřeně sevře pěsti a sešle na mě Cruciatus. Naštěstí pro mě, naneštěstí pro ni, uhnu.

"Jsi jak Belatrix, nepoučitelná a taky stejná štětka."

"Avada kedavra!"sešle na mě smrtící kletbu.

 

 

Před očima se mi začnou vybavovat vzpomínky šťastné i smutné. Pomalu se rozlučuji se životem, ale kletba mě mine, vpije se do ohnivého štítu, který se okolo mne utvořil.

Vítězně se na Jessicu pěnící vzteky zašklebím a vystoupím ze štítu.

"Jdu za Brumbálem, ty, ty a ty,"ukážu na, Lily, Jessicu a Belatrix, "jdeš se mnou!"

Nedbám jejich protestů a rychlím, krokem jdu, do ředitelny.

 

 

Lily, vysloví heslo, chrlič odskočí a před námi se objeví točité, hýbající schody. Vstoupí jako první, po ní Jessica, Belatrix a nakonec já.

Lily si, sedne do křesla, Jessica a Belatrix postávají. Sednu si, tedy do křesla vedle Lily.

"Byl jsem obeznámen s Vaší situací,"začne Brumbál, "jistě byste chtěla vědět, co se stalo."

Pouze přikývnu.

 

 

"Jelikož jste poloviční víla, metaformág, zvěromág a máte nadpozemské síly, které nemá ani lord Voldemort tak kdykoli Vás, bude chtít někdo napadnout, vytvoří se okolo Vás ohnivý, vodní, zemský či větrný štít. Stává se tak, důsledkem velké moci ve Vašem těle. Štít se mění podle závažnosti a účinku kouzla. Vám se utvořil ohnivý, protože kletba byla smrtící a patří mezi neprominutelné kletby."

"To je všechno? Jestli jo, tak jdu, protože mi za pět minut začíná přeměňování a Minie je fakticky hrozná, když přijdeme pozdě. Takže…nashle."zvednu se a vyjdu na chodbu.

 

 

Nevím, jak jsem mohla být tak klidná! Vlastní sestra mě chtěla zabít.

Nejdu na přeměňování, ale do ložnice.

Po několika nárazech do brnění dojdu do dívčích ložnic, svalím se na postel, s pláčem si začnu vybavovat souboj a asi po hodině usnu.

 

 

 

 

********

 

 

 

 

"Ticho, ať jí neprobudíme!"

"Co se stalo?"zamžourám, do rohu místnosti kde tuším, že se vyskytuje, Lily.

"No…nic až na to, že na Tebe ve společence čeká ubrečená Jessica."sdělí mi.

"Cože?"vyskočím z postele.

"Prý chce s Tebou mluvit."zašklebí se a sedne si na "mou" postel.

 

 

"Lily, puč mi ten dlouhej zelenej svetr!"křičím a mezitím se soukám do tmavě zelených džínsů.

"Tady."hodí, po mě Lily, svetr.

"Díky!"zavrčím a oblíknu si svetr, přes něj si dám široký pásek a jdu za Jessicou.

 

 

"Co chceš?"zeptám se a sednu si do křesla.

"Omluvit se Ti."promluví s lítostí v hlase.

"Ty si myslíš, že omluva stačí? Vždyť už jsem tu nemusela být! Víš vůbec, proč se mi omlouváš? Ne? Tak já Ti řeknu! Aby Tě netrápily výčitky svědomí!"vyjedu na ní.

 

 

"Já-já…je mi to strašně líto. Kdyby to šlo vrátit, neudělala bych to."zadrhne se a v nepravidelných vzlycích si lehne na sedačku.

"Tak…odpuštěno."řeknu, posadím se a pohladím ji po vlasech.

 

 

 

 

********

 

 

 

 

"Co se děje?"dohopkám k tlačenici u nástěnky.

"Pojď!"vezme mě Jessica za ruku a už mě táhne do síně.

"Tak řekneš mi, co se děje?"zeptám se, když už po několikáté vrazí do zdi či brnění.

"Tohle se děje."dotáhne mě k nebelvírskému stolu a sedne si.

"Tak řekneš mi…"

"Jasmine, posaďte se prosím."

 

 

Poslechnu Brumbála a sednu si vedle Jessicy.

"Jak víte, říkal jsem Vám, že se pojede na výměnný pobyt do Kruvalu,"odmlčí se Brumbál, "Měli byste si jít zabalit, protože se jede už zítra. Z každé koleje pojede neomezený počet lidí. Z Nebelvíru Jasmine Malfoyová, Jessica Malfoyová, Sirius Black, James Potter, Lily Evansová, Remus Lupin, Narcisa Blacková a Belatrix Blacková. Z Havrspár Chris Nicholson, Nicol Fleythová, Micolas Soreyl a Lucy Chamberová. Z Mrzimoru Eric Michel a Miley Stewart. Ze Zmijozelu Lucius Malfoy, Severus Snape, Regulus Black a Trinity Lindsayová. Teď si běžte zabalit."Brumbál domluví a odejde ze síně.

 

 

 

 

********

 

 

 

 

"We All In This Together?"

"Ségra, ty ses změnila."

"What?"

"Sister, you are changed. Stačí?!"

"Stačí."řekne a zase se skloní nad kufr.

"No nic, musim si taky zabalit. Čágo!"rozloučím se a letím si zabalit.

 

 

 

 

********

 

 

 

 

"Ááá!"zakřičím a spadnu na zem kvůli těžkým kufrům.

Sirius mě zvedne a vezme moje kufry. Mlčky dojdeme až ke kočárům, kde se s ním rozloučím, pusou na tvář a sednu si do kočáru k holkám.

Pohodlně se usadím, nasadím si sluchátka MP4 a po třech písničkách usnu.

 

 

 

 

********

 

 

 

 

"Vstávej! Už jsme v Bulharsku!"křičí mi někdo do ucha.

"Co-co?"probudím se a přitom se praštím do hlavy.

"U Merlinových vousů!"zanadávám si.

"Princezna se probudila."rejpne si Sirius.

"No dovol! Když tak madame neb královna."

 

 

Přikývne a se slovy: "Prosím, madame."mi podá ruku, chytnu se jí a sestoupím ze schodů kočáru.

´To by mě zajímalo, kdo mě dostal do vlaku, na loď, z lodi a do kočáru. ´

Naskytne se mi pohled na Bulharskou školu čar a kouzel, Kruval. Vůbec se to tu nezměnilo. Hrad je stále porostlý mechem, kousek za školou je famfrpálové hřiště a les. Před branami hradu se třpytí voda z jezera, okolo něj za těch pět měsíců vyrostli keře, který zakrývají pohled na jezero.

 

 

"Vítejte v Kruvalu!"přivítá nás ředitel školy, Nilus Ferti.

Ředitel nám vysvětlí pravidla, řekne nám, kdy máme rozcvičku a dopodrobna s námi rozebere rozvrh. Jediný kdo si ho pamatuje, je Lily, a Snape.

Ředitel se poté na nás zadívá a všimne si mě a několika dalších.

"Jasmine, Lucius, Jessica, Sirius, Regulus, Belatrix, Narcisa a Severus."spráskne ruce.

"Ano?"zeptáme se.

"Vás jsem dlouho neviděl! Jak se daří Milese, Jasmine?"

 

 

"To nevim, na to se zeptejte, Malfoye."odpovím mu chladně.

"Co ta nenávist? I muž má city."poučí mě.

"Ale Smrtijed ne!"křiknu a odejdu do komnaty pro hosty.

 

 

 

 

********

 

 

 

 

"Prosím usaďte se. Bude se zařazovat."Ferti povstane a v rukách nese korunu.

"První půjde Jasmine Malfoyová i když to asi nemá cenu, když už jednou zařazena byla."

Ferti mi nasadí na hlavu korunu, ta se dlouho nerozmýšlí a potě zařve: "DOBROVŮLMIL!"

Po mě jde Sirius, toho zařadí do Dobrovůlomilu, Lily, Jamese, Remuse, Belatrix, Narcisu a Jessicu taky. Zmijozelský zařadí do Zlomyslu, Havrspárský do Myslomilu a Mrzimorský do Ochomilu.

 

 

 

 

********

 

 

 

 

"Jdem ven?"zeptá se nás Sirius, my pouze přikývnem a jako zkušený průvodce je vedu do osmého patra.

Vlastně…všechno je jinak. V mém životě se všechno změnilo a to jsme tu jen čtyři dny. Jessica, Narcisa a Belatrix zapadly do kolektivu, což znamená, že se s nimi bavíme.

Naštěstí jsem za ty čtyři dny ještě neviděla Katie. Hluboce jsem se mýlila.

 

 

Zpoza rohu se vyřítí prsatý, blonďatý tornádo, který mě jako naschvál porazí.

"Jansová, ty krávo, dávej pozor!"vyhrknu a zvednu se ze země.

"Copak, Jasminko?"promluví pisklavým hlasem.

"Ty ses vůbec nezměnila. Seš pořád stejná kráva s blonďatou hlavou, velkejma kozama a vygumovanym mozkem."rýpnu si.

"Ty taky ne, seš stále stejná štětka."rozesměje se.

"Tys zapomněla, že?"blejskne mi v očích.

"N-ne."vykoktá a uteče.

 

 

"Co to bylo?"

"Siriusi, to byla Katie Jansová největší k***a na světě."

"Ehm, aha."přikývne.

"Lidi, ven se nejde!"

"Proč?"podiví se, Lily.

"Jde se pařit!"

"Tak se jde, ne?"Sirius ožije a už běží pryč.

 

 

 

 

********

 

 

 

 

"Ta štětka!"zaječí Lily.

Nechápavě po ní kouknu, jestli jí nehrabe a teprve potom se podívám tak, kam se dívá, Lily.

Naskytne se mi pohled na Katie, která nestydatě flirtuje s Jamesem a ten si to nechá líbit.

Myšlenkou zavolám Jessicu, Cissu a Trix.

Začnem vymýšlet pomstu, zapojíme, Lily. Ta přijde s nápady, jako jsou vykuchat jí za živa, zabít jí a tak dál.

Po hodině usilovného přemýšlení máme pomstu vymyšlenou.

´Katie, těš se! ´


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru