Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Papírové srdce v dlani...

12. 05. 2008
1
4
444

Při jedné noci, v opojení alkoholu, srdce se zastavuje, ruka svírá pero. Při jedné noci se zrychleným tepem v těle, píši tyto řádky, šero... V duši tma, cítím se být, mužem o němž píši, Nejsem jím však....nikdy bych nedokázal to co on. Neexistuje, stejně jako já a přesto toho dokázal víc:)

V ulicích města běží muž, kapky deště máčí jeho vlasy.
Jeho košile, roztrhaná zlými psy těžkne pod kapkami vody. P
ronásledován svými můrami stále běží vpřed...
Míjí ulice, nepolevuje, ostré hrany kamení jej zraňují, bodají do kůže nohou.
Muž však nedbá bolesti, prokřehlý stále běží v před, za svým cílem.
Krvavé stopy pomalu mizí pod kapkami deště, muž nepolevuje, má jasný směr.
V rukou drží lístek, déšť máčí písmo, které je na něm třesící se rukou psané.
Kapky inkoustu dopadají na zem, kde tvří vzory, které muži připomínají jeho noční můry.
Muž neběží sám, na rozrytá záda mu dýchá jeho stín. Zakrývá mu oči...
Nelze mu utéct, inkoust se rozpíjí, muž se ztrácí........
Ráno můžeš nalézt, na druhé straně světa polonahého muže, s krvavým tělem,
který křečovitě v rukou svírá lístek na němž stojí tvé,
deštěm rozmáčené jméno..

4 názory

1) ok, čárky:) 2)a/ za prvé to není ještě ta povídka, za druhé neic neoslovuji, proto ta čárka...píší tyto řádky....šero, např. před očima:), 3. v opojení alkoholem, což jsem také nelhal:) 4. je to pouze rýmovačka 2)b/ pokud běží ulicemi, logicky nějaké také míjí 2)c/ prava, zde je chyba, která nedává logiku 2)d/ děkuji:)

ježkovy voči... 1/ nastuduj si čárky ve větě 2/ v tak krátkém tvaru vyniká každá neobratnost více - co mě rušilo: a/Při jedné noci se zrychleným tepem v těle, píši tyto řádky, šero... - Oslovuješ šero? Vyznívá mi to tak. b/V ulicích města běží muž .. a o kus dál: Míjí ulice tak běží jimi nebo je míjí? c/V rukou drží lístek, déšť máčí písmo, které je na něm třesící se rukou psané. - možná spíše napsané? to písmo už tma je, nepíše ho tam někdo právě teď - nebo ano? 3/ Ta miniatura má zajímavou atmosféru - ale chtělo by ji to ještě vypilovat

Bič
12. 05. 2008
Dát tip
oj. sory za tak přímou kritiku, ale je to blbý, co chodit okolo horký kaše.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru