Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TŘI MUŽI VE VÝTAHU-3

05. 06. 2009
2
6
1501
Autor
fungus2

Část třetí

„Baví vás to hodně mlátit do těch dveří?“ zeptal se pan Farták pana Kumpošta, který opětovně usedl na podlahu kabiny výtahu a díval se na zčervenalé dlaně.
„Nenapadá mě nic lepšího! Kdyby šlo zavolat, tak klidně zavolám! I kdyby hasiči měli vyrazit dveře vod domu!“ vyhrkl Kumpošt.
„Haló, haló, voláme hasičský záchranný sbor!“ zahulákal pan Rybín.
„Na srandičky vás užije!“ vyhrkl na něho naštvaně Kumpošt.
„Sranda musí bejt. Mlácením si v tuhle chvíli nepomůžeme.“
„Tak něco vymyslete!“
„A co chcete vymyslet? Nikdo z nás neumí procházet zdí, tedy ani ne dveřma. V domě je jen nahluchlá Vránová, která neuslyší ani výbuch bomby. Z nás máte mobil akorát vy, a ten máte vybitej. Tak to je patová situace,“ zkonstatoval Farták.
„Musí existovat nějaký řešení!“ vyhrkl rozčíleně Kumpošt a prudce se postavil.
„V nějakým akčním filmu by se určitě nějaké řešení našlo,“ pronesl Rybín.
„Já nějaký řešení taky najdu!“ řekl rozhodně Kumpošt.
„To si teda věříte,“ mínil s úsměvem Rybín.
„Prostě vyrazím dveře!“ vyhrkl Kumpošt a došel k zadní stěně kabiny výtahu.
„To není zrovna dobrý nápad,“ řekl Farták.
„Vy tu vodvahu nemáte, co!“
„To vás bude bolet,“ mínil Rybín.
„Já něco vydržím!“
„Nedělejte to! To je zbytečný!“ varoval ho Farták.
„Tak se je pokusíme vyrazit společně!“
„To jste teda uhodl!“ řekl Rybín.
„Vy dva nemáte vodvahu! Jestli je vyrazím, tak mi ještě poděkujete!“
„Rozmyslete si to!“ varoval ho opět Farták.
„Já si nic rozmýšlet nebudu!“ vyhrkl Kumpošt a sundal si sako.
„Komu není rady, tomu není pomoci,“ mínil Rybín.
„Vaše chytrácký kecy mě už pěkně štvou!“ pronesl a rukama se odrazil od stěny, načež provedl dva rychle skoky. Po nich vší silou pravým ramenem vrazil do plechových dveří, přičemž se o ně praštil i hlavou.
„Aúúúú…áááá…,“ vydralo se mu z úst, aby poté s protaženým obličejem pozvolna sjel na podlahu kabiny.
„Nejhorší jsou iniciativní blbci,“ řekl polohlasně Rybín, zatímco Kumpošt zůstal zkoprněle sedět u plechových dveří.

KONEC TŘETÍ ČÁSTI


6 názorů

fungus2
05. 06. 2009
Dát tip
Výtahový seriál o)))

Kocour22
05. 06. 2009
Dát tip
Nejdřív bych si měl přečíst první dvě čísti, že-:)))??? Ale děj je jednoduchý. A nazev hodně napovídá-:))) Přečet jsem jen tenhle třetí díl a vypadá zajimavě... První dva nebudu číst, protože tahle povídka na pokračování je jako sitcom-:))) Klidně může mít 200 dílů-D Člověk se podívá na 52. díl a ví, vo co go-:))))

fungus2
18. 05. 2008
Dát tip
Díky.

*

fungus2
17. 05. 2008
Dát tip
Děkuji.

Háber
17. 05. 2008
Dát tip
:)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru