Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Těm mých múz

22. 05. 2008
11
19
1867
Jen zkuste si být inspirací básníků nebo kohokoli v sevření mužských emocí co uchopí a nepovolí jak zřídkakdy se zabývají čím mají co se vás tu týká - slovo co slovo ostrá dýka že pyká svůdná neřestnice? ach kdeže! dveře od ložnice zamčeny aby na papíry za nocí kladla plné víry ve velkou lásku verše z nitra - ta chytrá má jich na tisíce lásku jen jednu (do třetice...)

19 názorů

BigBivoj
12. 04. 2009
Dát tip
do třetice. ne-li více *

paquerette
30. 05. 2008
Dát tip
.. zamykat. Na několik západů aj srdce se někdy hodí zamknout...

KayTee
24. 05. 2008
Dát tip
super, tohle se mi moc líbí..hlavně ten začátek *

Janina6
23. 05. 2008
Dát tip
Přiznávám též zabedněnost :-)

moorgaan
23. 05. 2008
Dát tip
cha cha cha..prej vmyslet se do pocitu zeny..cha cha cha...-)))))))))))))))))))))

Oldjerry
23. 05. 2008
Dát tip
aleši - Vmyslet se do pocitů ženy není úplná samozřejmost. To není žádné minus, že se ti to nedaří, to je jen fakt, to je normál.

za prve si pleteš hodiny s minutami, za druhé to nebyla konzulkace ale můj monolog o nesrozumitelnosti :o)

to ti ani dvouhodinová konzultace nestačila?

tak jsem to četl šestkrát, a nejsem si jist, jestli to chápu...

ó, tak o tomto tvém sklonu jsem neměla tušení :)))))) - pořád ti radím, neposloucháš :))))) old: Jaroušku, už pro tvá slova má smysl sem vložit verš :))))

macecha
22. 05. 2008
Dát tip
Možná by mi to pomohlo, ale, kde toho čtvrtého najít, když je člověk tělem starý, duchem mladý, líbí se mu jenom mladí, tak mi poraď, když to tak víš! :o))

Oldjerry
22. 05. 2008
Dát tip
já tu lyriku nemusím, ale tvoje je tak spontánní, tak nenucená... *

avox: moudrá jsi žena...

ty si nedáš pokoj, ty jedna pesimistko!!! :)))) - tak pak už zbývá jen do čtveřice, ne? :)))))

avox
22. 05. 2008
Dát tip
zázraky se dějí a sny se plní, jenže jindy a jinak, než by si člověk přál.... ale láska je a je to stále jen jedna jediná... i kdyby popáté... */

macecha
22. 05. 2008
Dát tip
Jarmilko, to není sýčkování, to je skutečnost. A nejen moje, zažilo ji určitě lidí moc.

kuš, nesýčkuj, Anno!!!!! :))))) moor: že jo? :))))

macecha
22. 05. 2008
Dát tip
Zkusila jsem do třetice a zjistila,že láska - ta pravá, neexistuje. Je to jen iluze, která brzy pomine. *T

moorgaan
22. 05. 2008
Dát tip
tak do tretice vsechno dobre se rika.-)) /**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru