Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když bolí duše...

01. 11. 1999
2
0
1572
Autor
Hannah

"Bolí-li tě srdce, zaměstávej mysl,
bolí-li tě mysl, zaměstnávej ruce ..."

Pozdrav Ti slunečný posílám svou duši Ti na chvíli otvírám (stále si říkám - proč a nač stejně mi zbude zas jen pláč) Často si říkám v klasickém duchu že nesmím dopřát svým citům sluchu a tak když bolí srdce, zaměstnám svou duši, když bolí duše - rukama pracovat se sluší. Není to pravda, klasik - ten neví nic, když ruce své zaměstnáš, času zbývá víc pro volné myšlenky, co letí rychleji jen nehledí na čas - ať noc je či den Srdce své zklidním, co říkáš rozume? (mile a dobře už nikdy nebude) copak bych chtěla, co sama nabízím? kolem se dívám, kolem se rozhlížím... Vždyť nevím nic o tobě a o tvých myšlenkách po tobě zbyde mi v dlaních vždycky jen prach. Co cítíš ke mně, proč pleteš mi hlavu? Chceš další vítězství, další jen slávu? Víš, že než jenom přítel pro mě jsi o hodně víc (i když se vážně moc bojím ti to zpříma říct z tvého výsměchu veliký strach mám radši si na zámek duši svou dám) Nechci tě ztratit a nemohu získat víc v dlaních mi zas nezůstává nic v duši mám z myšlenek vír v srdci už nezbývá mnoho sil Odpusť že duši svou jsem Ti otevřela že byla jsem trochu drzá a trochu smělá Občas už prostě nevím jak dál občas se v duši mi uhnízdí žal...
Saxanka
29. 08. 2000
Dát tip
Tip...za slzu v srdci....

Kate
05. 11. 1999
Dát tip
Na tohle se nedá říct nic špatného, úplně tě chápu, opravdu, já si myslím, že nejlepší bylo, žes to vtiskla na papír, možná nejsi silná svoje city říct někomu do očí,ale jednou přijde den, kdy zjistíš, že je to ta nejjednodušší cesta do srdce toho druhého.

Jean
04. 11. 1999
Dát tip
ach... Srdce pálí, mysl hoří a co kdo dělat má? Snad psát. To většinou pomůže. A ještě pak vznikaj takovýhle skvělý věci. Příště to už taky nebudu dusit jenom v sobě, ale zasypu tim i ostatní. Ta báseň je skutečně silná a dobrá.

Merle
02. 11. 1999
Dát tip
Hančo, Hančo. Asi ti taky udělám pohovor o zdravím sebevědomí :-)). No, jestli jsi mu to dala číst, pak není co dodat. Ale jestli ne, pak toho musíš dodat ještě hodně. Ale to ty všechno už dávno víš. A líp.
Merle na tvojí straně ve světě lidí.

Krytyk
01. 11. 1999
Dát tip
Jen kdyby byla možnost jak ti dodat sílu, já jsem bohužel špatný dodavatel, dodávám vždycky pozdě nebo příliš draho.., chtělo by to sehnat nějaké citlivé Zlaté stránky.

Print
01. 11. 1999
Dát tip
Hanko...

Saša
01. 11. 1999
Dát tip
"Jen po pěšině noci dojdeme k ranním červánkům" KAHLIL GIBRAN

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru