Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zabil jsem

01. 11. 1999
5
0
1001
Autor
Brepta

Aby toho zabíjení nebylo dost.

Zabil jsem ho. Zabil jsem člověka, kterého jsem ani pořádně neznal. Jeho život tak jako mnoho jiných sice za moc nestál (takhle mi to aspoň vždycky říkal), ale byl to přeci jen živý tvor. Dýchal, cítil bolest či radost, měl přání a potřeby, tužby a představy. Ten člověk se však ocitl náhle sám. Byl tak sám. Všemi odvrhovaný. Tak jsem ho prostě zbavil toho prašivýho života. Až teď si po čase, kdy jsem měl možnost o tom hlouběji přemýšlet, uvědomuji, že možná nechtěl odejít. Tak úplně skončit. Přesto mě prosil, abych mu pomohl a tvrdil přitom, že mi mou laskavost jednou oplatí až se já nebudu mít na koho obrátit. Uprosil mě a já i přes veškeré zdráhání a i přesto, že jsem ho neznal, jsem vyhověl plně jeho prosbám a ubil jsem ho. K smrti. Bylo to nepopsatelně hrozné. Musel přitom cítit hrozná muka i když jeho tvář prozrazovala obrovskou úlevu. Dlouze jsem ještě potom stál a díval se na to zvěrstvo. Ještě dnes cítím jeho krev a zbytky tkání na svých rukou. Ještě dnes cítím jeho odcházející duši, jeho výkřiky s bůh ví čím spojených myšlenek. Člověk by nevěřil čeho je až schopen. Nejdřív jsem si myslel, že to bude snadné. Šlo přece o člověka, kterého jsem neznal nebo poznal jen povrchně. Ale nebylo tomu tak. Nejtěžší chvíle však přichází ihned poté. Poté co jsem zabil. Poté co jsem zabil sebe. Poté co jsem zabil sebe kvůli tobě.
akaša
18. 02. 2006
Dát tip
Je to skvělé!!! Tip!!!!

diakatana
17. 01. 2003
Dát tip
A další tragéd. Asi moc nechápu, ale líbí se mi to moc. típy típ

Bond
21. 03. 2002
Dát tip
Vcelku se mi to líbilo. Pokud budeš pokračovat tak bys měl vědět, že si hraješ s FBI . Bond

Nosferatu
29. 10. 2000
Dát tip
Smrt neznámého chudáka.Duševní zoufalost.A s tím spojené noční můry.Mluvíš mi z duše/davám tipa/.To je naprosto super.Pokračuj.

Yorick
09. 12. 1999
Dát tip
To je hodne dobré téma, tu myslenku bych mozna jeste vic v zaveru vygradoval...

Kate
05. 11. 1999
Dát tip
Každý z nás někdy někoho zabil, ale ne každý o tom dovehe mluvit. Nevím sice co tě vedlo napsat tuto úvahu, ale chápu tě. Nejhorší na tom je lidské svědomí, které tě hlodá, i když na začátku sis myslel, že je to jediné, co se dalo dělat,
že to bylo jediné východisko. Člověk je schopnej takovejch věcí, ale to by bylo na druhou úvahu,jednou ti jí věnuji.

Bibša
05. 11. 1999
Dát tip
"Bylo to nepopsatelně hrozné" - né tvoje zpracování, ta prostá myšlenka.

Nalim
03. 11. 1999
Dát tip
Já Tě zabiju !!!!!!!

Merle
02. 11. 1999
Dát tip
WOW. Velice mile jsi mě překvapil, za což si zasoužíš tipík.

B.Ezejmenij
02. 11. 1999
Dát tip
ANO !!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru