Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Míra

26. 05. 2008
9
13
1393
Kde je ta míra již lze akceptovat? co odloučení v lásce znamená? milovat s vášní nebo nemilovat? co s tím když roztřesou se kolena když s absťákem se sotva vypořádáš? co s pocitem že dlouhé dny už strádáš? ach kde je Míra?

13 názorů

papouch
28. 05. 2008
Dát tip
áchjo.. hříčka míra/Míra je TAK vyšumělá, oprýskaná a blboučká, že se mi ježí všechno peří, když vidím jak ji zase někdo používá v domnění že je originální.. a ještě na to chce hlubší kritiku.. prostě ááchjo, no .-)

guy
27. 05. 2008
Dát tip
jeden momentálně předsedá vládě .. ale než jeho, tak to se radši vyrovnávám s absťákem :-)

Janina6
27. 05. 2008
Dát tip
Všeho (dobrého) s Mírou - přeju :-)*

KayTee
26. 05. 2008
Dát tip
pobavilo :-D *

avox
26. 05. 2008
Dát tip
No jo, všeho s Mírou... Jenže on i Míra může být prevít :-)) */

macecha
26. 05. 2008
Dát tip
já myslím, že bys měla zkoumat "míru závislosti" i Míru, jako takového :o))

aha, hříčka...to je jiná :o)

závislost na lásce? nevím, tak jsem na to nikdy nepohlížela - ledaže láska sama obnáší jistým druh závislosti... nevím, fakt nevím... tohle měla být hříčka: míra x Míra :))))

macecha
26. 05. 2008
Dát tip
Míru závislosti je nutno zjistit, nebát se! *T

závislost na lásce?

Norsko 1
26. 05. 2008
Dát tip
v alkoholu ?

"... a není-li tu ta, kterou máš tak rád, tak měj rád tu, která je tu..." - či nie? :))))))

Háber
26. 05. 2008
Dát tip
tak kde:)?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru