Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slova nemaj smysl

29. 05. 2008
4
13
2099
Autor
j_i_r_i_k

Brůsek kvardá z protří váne,

zlobrali más ob drapoucí kvanily,

krod pantelný mik potrutkáme...

Spok veklenkám sli práně lávili!!!


13 názorů

j_i_r_i_k
16. 06. 2008
Dát tip
j.nick: No tos teda nebyl, co se s Tebou stalo? :) Sice nejsem mistr, leč i tak díky za úsměv.

j. nick
15. 06. 2008
Dát tip
koukám, že sem tady fakt dlouho nebyl:))) můj tip, mistře jiříku, takhle zmatenej sem nebyl ani nepamatuju:)*

j_i_r_i_k
01. 06. 2008
Dát tip
jagara: Dobrá, přiznávám, mám neukojitelné nutkání do blbůstek pašovat hlubší rozměry, průšvih je, že to sem tam nějaký bystřejší čtenář odhalí. :) Ovšem to je zároveň má soukromá definice blbůstky - pravá blbůstka je něco, co čtenáře při prvním přečtení pobaví, ale k čemu se též může vrátit a nalézt něco k zamyšlení. Marys: Omlouvám se, ale operátor, který zajišťuje šíření signálu skrytého v mých blbůstkách, ještě nemá stoprocentní pokrytí na území ČR, natož v zahraničí. Nehledej za tím více, než co je v nadpisu. :) A že si mé odpovědi protiřečí? To už je úděl lidské duše, pojmout do sebe protiklady.

Marys
01. 06. 2008
Dát tip
ja som asi desi mimo signal tohoto...

j_i_r_i_k
31. 05. 2008
Dát tip
Janina6: Citlivá, gratuluju. :) Takže tam přecejen nějaký smysl vykukuje, mrcha, asi na na něj vezmu kladivo.

Janina6
31. 05. 2008
Dát tip
Poučení na konci jsem sice nepobrala, ale druhý řádek mi silně připomněl moji nebezpečnou Ostravu v noci :-)

j_i_r_i_k
31. 05. 2008
Dát tip
jagara: Já doufám, že jde. :) Kam patří podle Tebe? Janina6: Juj, díky. Ale v tomto se skrývá hluboké morální ponaučení (jako by tomu mělo být u každé hloubavé blbůstky), což je možno vytušit z tří vykřičníků na konci. :)

Janina6
30. 05. 2008
Dát tip
Oddechla jsem si... pořád čtu jenom slova, která jakože mají smysl, a konečně taková volnost!!! A vzpomněla jsem si, kolika básním jsem kdysi dala tip a myslela si, že jim rozumím :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru