Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já tu čekám v stínu katedrál

02. 06. 2008
2
2
1080
Autor
warman
Se skromným výrazem andalúského psa vyrazil sám na průzkum. S ohromným zápalem létajícího tygra, vybalil z půlky vypitý rum. Fiály a kříže, bim bam, zaduněl zvon. V podvečerní bríze zjevil se mu růžový slon. Utíkej, ty slone, utíkej, utíkej ode mě rychle dál. Pryč, ty slone, mazej pryč já tu čekám v stínu katedrál. Slon zatroubil na šedavou trumpetu; svolal všechny mrtvé ven. Duch s duchnou v zrezivělém županu přerušil nerad svůj sen. Ztrouchnivělé kosti, řinčení řetězů. Rumu bylo dosti, duch dostal do zubů. Utíkej, ty duchu, utíkej, utíkej ode mě rychle dál. Pryč, ty duchu, mazej pryč já tu čekám v stínu katedrál. Když začalo svítat v brzkém ránu, přišla kosa zubatá. Svatý Václav chtěl vystupovat z rámu, ať toho hned zanechá! Duha a síra, snesla se na zem k nám. Rum a má víra, ticho teď udělá. Utíkej, ty ticho, utíkej, utíkej ode mě rychle dál. Pryč, ty ticho, mazej pryč já tu čekám v stínu katedrál.

2 názory

Adelan
18. 09. 2008
Dát tip
Tak to je docela povedená divočina...:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru