Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zaklínadlo

04. 06. 2008
2
10
1403
Autor
Sybian

Tajné zaklínadlo pro zasvěcené, vyřčeno neznalým a v nesprávném rozpoložení může působit deprese. Vyvoleným jest ku pomoci od zlého. Vyjma L.L. proto nečtěte raději v kuse, pouze po částech.

 

Anter di Morte Ek Nite
Doch land il seche Graa
Gorsee pro levite Njente
Vaar got harta aialaa

---

Stařecká noc zmírá
Krajina špínu rosou smývá
K oblakům Rozkoš vzlíná
Bolesti ubývá

---


10 názorů

bestye
21. 01. 2009
Dát tip
právě teď!!!...

alina
04. 11. 2008
Dát tip
sama pro sebe více důvěřuji zaříkávadlům, než zaklínadlům ..... Ale tohle je silné a důvěru vzbouzející!..

Sybian
04. 06. 2008
Dát tip
Lakrovova :o) ... tak to nesmím říct, už takhle riskuju vypuzení a zatracení. G.

Lakrov
04. 06. 2008
Dát tip
> To české je jen obycejny překlad... Smím se zeptat (a znát odpověď :-) ) na jazyk originálu?

bestye
04. 06. 2008
Dát tip
Nu ano - zaklínadel je třeba. Zvláště za nocí kdy od bdění ke zlým snům pomalu klopýtáš, protože světlo Ti ukradli. Díky Ti. A dozajista pomůže – pokud už dávno nepomáhá.

Sybian
04. 06. 2008
Dát tip
To české je jen obycejny překlad, ano.

Lakrov
04. 06. 2008
Dát tip
Ještě avízo pro Siegfried Johannes,Laura Eleonora

Lakrov
04. 06. 2008
Dát tip
Jazyk jak ze sna. Vlastně nevím, jde-li o některý (zaniklý?) severský jazyk, nebo je to jen taková 'Jabberwocky' Připomíná mi moře, dálku, cosi tajemného a víru, co přes hory přenáší. Jakou má sílu takové zaklínadlo. Lze to nějak vyčíslit (asi ne). Zkusím si to přečíst ještě v pátek, před večerkou (po vycházce). Druhý odstavec, který má snad vypadat jako překlad, se mi zase líbí tou stejnou samohláskou na konci všech řádků.

Lakrov
04. 06. 2008
Dát tip
Jelikož nejsem L.L., nesmím číst celé naráz. Vrátím se

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru